forum Grupy użytkowników Harry Potter
Części sagi
odpowiedzi [39]
Mi przypadły do gustu bardzo oczywiście wszystkie i kocham je prawie równie mocno, ale jak mam wybierać to tak odrobinkę najbardziej lubię "Zakon Feniksa".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
Najpiękniejsze były oczywiście Isygnia, ale najciekawszy był Zakon Feniksa. Podobał mi się również Więzień Azkabanu.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Książę Półkrwi" zdecydowanie najlepszy, potem "Kamień filozoficzny" (sentyment), a na trzecim miejscu podium "Więzień Azkabnu".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
znalazłam bardzo ciekawy artykuł w którym J.K Rowling stwierdza że z gdy teraz patrzy na swoje dzieło z perspektywy czasu to dochodzi do wniosku ze Heriona powinna być w związku z Harrym a nie z Ronem
http://www.justjaredjr.com/2014/02/02/hermione-shouldve-been-with-harry-not-ron-jk-rowling-says/
tu jest artykuł
co wy na to?
Uwielbiam 4. tom "Czara Ognia", według mnie jest to najlepsza część z całej serii, w szczególności wydarzenia na cmentarzu zapadły mi głęboko w pamięci...
Co ciekawe, sądzę, że ekranizacja Czary jest z kolei najgorsza ze wszystkich filmów Potterowskich :)
I oczywiście 7. tom, za genialne wspomnienia Severusa.
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Użytkownik wypowiedzi usunął konto
Mój ulubiony to Zakon Feniksa, ponieważ był to najsmutniejszy, najmroczniejszy i najbardziej tajemniczy tom. Lubię jak w książce są jakieś tajemnice, a poza tym ta książka najbardziej mnie poruszyła. Potem jest Więzień Azkabanu, bo dołączyli do sagi jedni z moich ulubionych bohaterów i trzeci tom Insygnia Śmierci.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
"Kamień Filozoficzny" i "Komnata Tajemnic" są takie właśnie jak mówi tivrusky - trochę dziecinne, trochę naiwne, ale przecież to one nas wszystkich złapały. Szczególnie do pierwszej mam ogromny sentyment.
"Zakon Feniksa" kocham za Gwardię Dumbledore'a. Jest w tym coś niezwykłego i ekscytującego.
Ale moim faworytem jest i zawsze będzie zdecydowanie "Więzień Azkabanu" -...