Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

To wydawnictwo nie ma jeszcze opisu. Zgłoś wydawnictwo, abyśmy mogli uzupełnić jego dane.

Źródło opisu wydawnictwa:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne wydaje w swojej ofercie głównie książki w kategorii: biznes, finanse nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.) poradniki popularnonaukowa kulinaria, przepisy kulinarne
  • 1 726 przeczytało książki wydawnictwa
  • 2 453 chce przeczytać książki wydawnictwa
2 fanów wydawnictwa

Wszystkie książki

Sortuj:
więcej
Okładka książki Międzynarodowe stosunki gospodarcze Ewa Oziewicz
Średnia ocen:
7,3 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 4 Opinie: 1
Okładka książki Siła umysłu James Borg
Średnia ocen:
7,3 / 10
4 ocen
Czytelnicy: 36 Opinie: 1
Okładka książki Zarządzanie jakością i bezpieczeństwem Piotr Grudowski, Adam Hamrol, Zofia Zymonik
Średnia ocen:
5,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 1
Okładka książki Zarządzanie. Tradycja i nowoczesność Jerzy Bogdanienko
Średnia ocen:
4,5 / 10
2 ocen
Czytelnicy: 4 Opinie: 0
Okładka książki Nowoczesne zarządzanie projektami Michał Trocki
Średnia ocen:
6,6 / 10
16 ocen
Czytelnicy: 42 Opinie: 3
Okładka książki Rynkowy system finansowy Marian Górski
Średnia ocen:
6,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 1 Opinie: 0
Okładka książki Nauki o zarządzaniu. Podstawowe problemy i kontrowersje Stanisław Sudoł
Średnia ocen:
6,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 2 Opinie: 1
Okładka książki Zarządzanie środowiskiem w Polsce TOMASz POSKROBKO, Bazyli Poskrobko
Średnia ocen:
7,0 / 10
1 ocen
Czytelnicy: 3 Opinie: 0
Okładka książki Godne społeczeństwo. Program troski o ludzkość John Kenneth Galbraith
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 8 Opinie: 0
Okładka książki Wpływ kursu walutowego na handel zagraniczny Janusz Bilski
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 2 Opinie: 0
Okładka książki Makroekonomia. Podręcznik Europejski Michael Burda, Charles Wyplosz
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 3 Opinie: 0
Okładka książki Wprowadzenie do psychologii dla ekonomistów Eleonora Bielawska-Batorowicz
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 2 Opinie: 0
Okładka książki Strategie marketingowe w instytucjach kultury Łukasz Wróblewski
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 3 Opinie: 0
Okładka książki Konsumpcja. Determinanty. Teorie. Modele Tomasz Zalega
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 3 Opinie: 0
Okładka książki Podstawy marketingu Anna Czubała
Średnia ocen:
6,3 / 10
4 ocen
Czytelnicy: 17 Opinie: 0
Okładka książki Osobowość. Jak uwolnić swoje ukryte siły Rob Yeung
Średnia ocen:
7,7 / 10
3 ocen
Czytelnicy: 43 Opinie: 0
Okładka książki Procesowe zarządzanie organizacją Piotr Grajewski
Średnia ocen:
0,0 / 10
ocen
Czytelnicy: 3 Opinie: 0