Opinie użytkownika
Interesujące porady dla młody MG, choć połowa trochę nie na temat grozy. Jeśli jednak zaczynasz prowadzenie, mogę z ręką na sercu polecić. ;]
Pokaż mimo toOd zarania dziejów ludzie utożsamiali pewne zwierzęta z aspektami świata i natury, wielbiąc je i egzaltując. „Totemy” określały kim miałeś być i jakie twe życie miało wyglądać – czy byłeś „zwinny jak pantera” czy „silny jak niedźwiedź”. Składano dary Krukowi kiedy chciało się skontaktować ze zmarłymi, a Kojot zawsze płatał nam mroczne figle i odpowiadał za przeciwności...
więcej Pokaż mimo toMonastyr, jako podręcznik, ma swoje wzloty i upadki. Jednym z nich jest mechanika która mym zdaniem utrudnia, a nie ułatwia grę. Świat jest interesujący, ale jego ograniczenie tylko i wyłącznie do szlachciców bywa złudne ( a czasem i nudne ). Ja czekam na wersje 2.0 ( która jest w trakcie pisania - o tutaj można poczytać o tym: http://www.monastyr.pl/ ), z lepszymi...
więcej Pokaż mimo toBardzo interesująca lektura, choć jako gra wydaje się być kiepska. Jeden z moich ulubionych RPGowych podręczników "do poczytania, a nie pogrania". ;]
Pokaż mimo toDo Wstąpienia mam mieszane uczucia. Prawda, potrafi porwać za jednym przeczytaniem, a Tradycje przyciągają jak magnes, ale, tak naprawdę, system jest bardzo ograniczający prowadzącego i graczy, wymuszając właściwie ciągłą Wojnę Wstąpienia na sesjach. Mimo to, dobrze się to czyta i jest naprawdę interesująca lekturą. A jako inspiracja do Maga: Przebudzenie jest naprawdę...
więcej Pokaż mimo to
Urok Zaklęć
Czym jest Nieziemska Magia? Jak ją odczuwają Magowie? Czym naprawdę jest Paradoks i czego pragnie Otchłań? Kim są Arcymagowie? Jaka naprawdę była Atlantyda? Czy naprawdę w ogóle istniała?
Te, i jeszcze więcej pytań pozostawiła w czytelnikach lektura podręcznika głównego do linii Maga: Przebudznie. I choć „Tome of the Mysteries” nie daje definitywnych...
Pamiętam że to jeden z nie wielu podręczników do Neuro który mi się naprawdę podobał. Stał się zresztą inspiracja do Gęstwiny w Kronice Weneckiej naszej. ;]
Pokaż mimo toNajbardziej klasyczny z settingów do D&D, który po dziś dzień wykręca łezkę w mym oko, mimo że może prze wielu być uznany za infantylny. Dla nie - wart każdej złotówki w niego włożonego
Pokaż mimo toJak na podręcznik mechaniczny, polska edycja Savage Worlds jest fenomenalna. Szybka, filmowa i uniwersalna mechanika jest rozpisana na 176 stronach tak, by nie zajmowała zbędnego miejsca, okraszona ładnymi i bardzo ładnymi grafikami. Nie znajdziemy tu niemal ani krzytyny opisów, ale samo "mięcho" podręcznika rekompensuje to w stu procentach. Jeśli szukaliście gry szybkiej,...
więcej Pokaż mimo toWspaniałe uzupełnienie trylogii. Jeszcze więcej grafik, jeszcze więcej zasad i do tego kilka porad o prowadzeniu. Mimo wszystko, to D&D jednak. ;]
Pokaż mimo toKlasyka heroic fantasy. Mimo że jest moją ulubioną wersją D&D, nadal jej mechanika wydaje mi się zbyt odciążała, po mimo wspaniałego klimatu jaki generuje ten system.
Pokaż mimo toMocno kontrowersyjny almanach z kilkoma naprawdę świetnymi pomysłami, kilkoma takimi sobie, a reszta naprawdę niebezpiecznymi dla młodych Mistrzów Gry. Jako lektura odświeżająca tricki całkiem sensowna, nie wskazana jednak dla niedoświadczony prowadzących.
Pokaż mimo toBardzo udany system w konwencji awanturniczej. Dla fanów "Piratów z Karaibów" i "Trzech Muszkieterów" obowiązkowy. ;]
Pokaż mimo toCałkiem niezły almanach, który wprowadzi nowych Mistrzów Gry w arkana zawodu, a starym przypomni o co w tym chodzi. Cena i format tylko lekko odejmują jej gwiazdkę.
Pokaż mimo toCałkiem niezły almanach, który wprowadzi nowych Mistrzów Gry w arkana zawodu, a starym przypomni o co w tym chodzi. Cena i format tylko lekko odejmują jej gwiazdkę.
Pokaż mimo toO ile sam system jest strasznie wciągający i klimatyczny, to w niektórych momentach jego epatowanie przemocą jest nie potrzebne. Mimo to to jeden z moich ulubionych podręczników RPGowych. No i jest jedną z głównych inspiracji dla Świata Mroku. :)
Pokaż mimo to
Swą opinię zacznę od systemu, a potem przejdę do podręcznika, bo w tym wypadku to dwie różne rzeczy.
„Mage: The Awakening” to system niekończącego się potencjału. Opowiada o ludziach, którzy uzyskując moc bogów, wiodą życie tu, na Ziemi, pośród nas, zajmując się swoim sprawami. Ale za to jakimi! Magowie badają starożytne sekrety swych poprzedników, poszukują rozwiązań na...
Siat jest jedna wielką "inspiracja" ze wszystkich rodzajów massmediów, przez co tylko geek odnajdzie się w nim od początku do końca. Mechanika zaś to tragedia, niestety. Dobrze że wyszła konwersja na Savage Worlds, teraz całkiem fajnie się w to gra, wiem z doświadczenia. ;]
Pokaż mimo to