Profil użytkownika: Agata
Biblioteczka
Opinie
"Namiestnik" okazał się znakomitą kontynuacją serii o Olafie Rudnickim. W porównaniu do pierwszej części, mamy tu więcej polityki, ale zarazem też więcej magicznych postaci. Autor imponująco wplótł fabułę w realia historyczne i sam pomysł na umiejscowienie akcji w dużej mierze w Warszawie bardzo przypadł mi do gustu. Świetnie również wykreował postaci, które rozwijają się...
więcej Pokaż mimo toCudowna jak każda z tej serii, choć skonstruowana zupełnie inaczej. Oczywiście, znów mamy do czynienia z tajemnicami i intrygami, jednak poznajemy jednocześnie przeszłość Fermina - autor wprost idealnie dopasował klimat tego tomu do osobowości bohatera. Jej lekkość traktuję jako krótki oddech przed wielkim finałem, który czeka czytelnika w "Labiryncie duchów".
Pokaż mimo toAleż wciąga! Jasne, to żadna górnolotna powieść, a po prostu wspomnienia byłego lekarza, niemniej jednak napisane bardzo przystępnym językiem i w taki sposób, że ciężko się oderwać. Trudna szpitalna tematyka nagle stała się chociaż odrobinę bardziej ludzka, głównie dzięki wzmiankach autora o jego własnych uczuciach. Zdecydowanie na plus - szkoda tylko, że to nie powieść i...
więcej Pokaż mimo toAktywność użytkownika Agata
Dzięki za odpowiedź, udanego weekendu :)
Pierwsza książka Harrisa, po jaką sięgnęłam, to "Pompeje" i szczerze mówiąc, zniechęciłam się. Z drugiej strony, widząc coś z jego repertuaru, jestem ciekawa. Czytałaś może "Pompeje"?
Bardzo ciekawe zestawienie. Dodaję "Jak przestać się bać"..." do mojej listy, natomiast "Sekret pacjentki" był dla mnie świetnym doświadczeniem. Wartka akcja, pełno dynamiki, trzymająca w napięciu. Udanej lektury! :)
"Ove" to naprawdę wzruszająca historia!
Hej! Ten weekend nie będzie dla mnie zbyt łaskawy jeśli chodzi o czytanie, ale na pewno zajrzę choć na trochę do Labirynt duchów więcej
Piąteczkowe klimaty 😎 https://youtu.be/HBSd272VwLw
Wow! Tutaj to dopiero jest mnóstwo ciekawych tytułów do dodania do listy! Dzięki za podzielenie się 😍
Ciężko mi wybrać z tego zestawu jedną propozycję, ale w top 3 do przeczytania znalazłyby się z pewnością Stella. Narodziny psychopatki więcej
ulubieni autorzy [5]
Ulubione
statystyki
przeczytano
przeczytane
pomocne
wystawione
na czytaniu
na czytanie