Najnowsze artykuły
-
Artykuły
James Joyce na Bloomsday, czyli 7 faktów na temat pisarza, który odmienił literaturęKonrad Wrzesiński8 -
Artykuły
Śladami autorów, czyli książki o miejscach, które odwiedzali i opisywali twórcyAnna Sierant8 -
Artykuły
Czytamy w weekend. 14 czerwca 2024LubimyCzytać459 -
Artykuły
Znamy laureatki Women’s Prize for Fiction i wręczonej po raz pierwszy Women’s Prize for Non-FictionAnna Sierant15
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Biblioteczka
Filtry
Książki w biblioteczce
[1]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
Wybrane półki [1]:
Przeczytał:
2013-04-25
2013-04-25
Średnia ocen:
10,0 / 10
3 ocen
Ocenił na:
10 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (1 plus)
Czytelnicy: 4
Opinie: 2
Zobacz opinię (1 plus)
Książka niezwykle interesująca i pouczająca. Jest to kompendium wiedzy na temat problematyki kształcenia językowego w okresie starości, ale przede wszystkim bogate studium pedagogiczno-psychologiczne na temat postaw, motywów oraz cech seniorów, którzy podejmują trud nauki języków obcych i robią to często z wielką pasją i zaangażowaniem. Polecam, bo naprawdę warto tę książkę przeczytać. W szczególności jednak powinni przeczytać ją nauczyciele, którym przyszło w życiu zawodowym nauczać ludzi starszych.
Książka niezwykle interesująca i pouczająca. Jest to kompendium wiedzy na temat problematyki kształcenia językowego w okresie starości, ale przede wszystkim bogate studium pedagogiczno-psychologiczne na temat postaw, motywów oraz cech seniorów, którzy podejmują trud nauki języków obcych i robią to często z wielką pasją i zaangażowaniem. Polecam, bo naprawdę warto tę książkę...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to