Zasady Sandlera. 49 ponadczasowaych zasad... i jak je stosować.
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- The Sandler Rules. Forty-Nine Timeless Selling Principles... and How to Apply Them
- Wydawnictwo:
- Montownia Projektów
- Data wydania:
- 2010-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-01-01
- Liczba stron:
- 212
- Czas czytania
- 3 godz. 32 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788393151004
- Tłumacz:
- Joanna Wasilewska
- Tagi:
- David H. Sandler poradnik sprzedaż zakupy szkolenia
David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów.
Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy.
Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi:
– jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży,
– jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta),
– dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć,
– kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi,
– dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 80
- 27
- 10
- 4
- 4
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Zasady Sandlera. 49 ponadczasowaych zasad... i jak je stosować.
Dodaj cytat
Opinia
Przegadana.Zasad jest 49 ale tak naprawdę można by je skrócić o połowę.
Dla mnie za mało praktyczna, zbyt ogólna i część zasad uważam za bardzo ryzykowne. Chociażby "daj ludziom prawo do mówienia nie" - w niektórych rodzajach sprzedaży (np u mnie) ta zasada kompletnie nie ma zastosowania, a może wręcz rozłożyć proces.
Rozumiem zamysł autora ale okazuje się, że jego zasady nie są uniwersalne.Trzeba wiedzieć, z których korzystać a z których nie.
Bez wątpienia plusem książki jest fakt, że traktuje o całym procesie sprzedażowym i można w niej znaleźć przydatne uwagi(min "żadnego czytania w myślach"). Ponadto napisana jest lekkim językiem, a wydanie jest przejrzyste.
+ Ładna, przyjemnie się czyta, obejmuje wszystkie etapy sprzedaży, zawiera przykłady i krótkie ćwiczenia
- Przegadana, zasady nie są uniwersalne dla każdego rodzaju/kalibru sprzedaży B2B, zbyt mało ćwiczeń praktycznych zbyt dużo metafor
Warto przeczytać "jak to się robi" ale użyteczność zasad Sandlera jest, moim zdaniem, umiarkowana.
Przegadana.Zasad jest 49 ale tak naprawdę można by je skrócić o połowę.
więcej Pokaż mimo toDla mnie za mało praktyczna, zbyt ogólna i część zasad uważam za bardzo ryzykowne. Chociażby "daj ludziom prawo do mówienia nie" - w niektórych rodzajach sprzedaży (np u mnie) ta zasada kompletnie nie ma zastosowania, a może wręcz rozłożyć proces.
Rozumiem zamysł autora ale okazuje się, że jego...