Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek

Okładka książki Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek
Renata Wrona Wydawnictwo: Studio Suite77 poradniki
190 str. 3 godz. 10 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Studio Suite77
Data wydania:
2017-10-27
Data 1. wyd. pol.:
2017-10-27
Liczba stron:
190
Czas czytania
3 godz. 10 min.
Język:
polski
ISBN:
9788394808228
Tagi:
marka kobiety etykieta wizerunek kobieta biznes wygląd
Średnia ocen

                7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
867
365

Na półkach: , , , ,

NADSZEDŁ CZAS KOBIET!

Renata Wrona w przystępny sposób pokazuje, jak skutecznie stworzyć własny, niepowtarzalny wizerunek. Markę indywidualną, która będzie silna, a zarazem spójna i przekonująca.

Nie musisz zatracać siebie, aby stać się liderka. Wręcz przeciwnie – wykorzystaj swoje atuty!


Nie naśladuj nikogo, nie ulegaj kampaniom reklamowym ani kaprysom i opiniom innych. Miej jasno sprecyzowany cel, tak abyś budząc się rano, wiedziała, po co tu jesteś, z kim chcesz spędzić dzień i co robić. Abyś była pewna tego, jak chcesz żyć, wyglądać i postępować. Abyś była dumna z siebie.


Nie jestem ekspertką w temacie kreowania wizerunku, jednak temat nie jest mi obcy – przez dwa lata miałam z nim styczność na studiach. Gdy sięgnęłam po książkę pani Renaty, podstawy były mi znane.
Przede wszystkim cieszę się, że książka jest skierowana przede wszystkim dla kobiet. Większość książek o wizerunku napisano ogólnikowo, jednak nie oszukujmy się: nacisk położono szczególnie na mężczyzn.
W Marce kobiety w biznesie to panie mogą dowiedzieć się wielu przydatnych informacji. Dodatkowo książka jest napisana tak przystępnym językiem, że zrozumieją ją zarówno eksperci tematyki marki osobistej, jak laik, który stawia pierwsze kroki w budowaniu własnej marki.

Przyjrzyjmy się okładce, na której widnieje autorka. Postawa i wygląd Renaty Wrony przyciągają wzrok. Moja pierwsza myśl? Profesjonalistka. Widać, że patrzy na nas kobieta sukcesu, a jej wygląd zewnętrzny nie jest sztywny ani nudny. Otwieram książkę i tym razem skupiam się na papierze (to taki mój mały książkowy fetysz). Kartki – gruby, gładki papier. I ukryty w nim mały przekaz: dobra jakość. Książka jest perfekcyjnie dopracowana – nawet taki drobiazg, na który zazwyczaj nie zwraca się uwagi, świadczy o sposobie, w jaki Renata Wrona traktuje swojego odbiorcę.
Profesjonalizm przede wszystkim.

Przejdźmy jednak do treści, która jest kluczowa.
Już w pierwszym rozdziale autorka przedstawia nam informacje dotyczące elementów budujących nasz wizerunek. Strona za stroną dowiadujemy się, jak należy zachowywać się, aby nasi odbiorcy postrzegali nas jako równoprawne partnerki biznesowe. Dodatkowo pojawiają się pytania, które – o ile każda z nas szczerze na nie odpowie – pozwolą nam wywnioskować, do czego tak naprawdę dążymy i jak chcemy, aby nas postrzegano. Autorka wciąż zwraca uwagę na to, aby nasz wizerunek zewnętrzny był kompatybilny z naszym wewnętrznym ja.
Po serii pytań przechodzimy do kolejnych etapów – między innymi wyglądu zewnętrznego. Zdaję sobie sprawę, że w wielu książkach ten temat był wielokrotnie poruszany, ale… Po raz pierwszy spotkałam się z tym, aby w książce o wizerunku biznesowym była mowa o… bieliźnie. Coś czuję, że Was zainteresowałam…! Ale na tym koniec.
Jeśli chcecie poznać resztę, sięgnijcie po Markę kobiety w biznesie.

Jeśli chodzi od moje odczucia, to muszę przyznać, że zostałam pozytywnie zaskoczona. Spodziewałam się naukowego bełkotu. Nie było go. Sądziłam, że przeczytam punkt po punkcie, krok po kroku o tym, jak wykreować własną markę. Zamiast tego dowiedziałam się, jak wykreować wizerunek, który będzie odzwierciedlał moje mocne strony. Byłam pewna, że nie dowiem się niczego ponad to, o czym słyszałam na studiach. Pomyłka! Ze skruchą biję się w pierś i polecam tę książkę każdej kobiecie.
A zwłaszcza tym, które są tak sceptycznie nastawione, jak ja byłam.

Recenzja również na moim blogu: annrecenzuje.blogspot.com

NADSZEDŁ CZAS KOBIET!

Renata Wrona w przystępny sposób pokazuje, jak skutecznie stworzyć własny, niepowtarzalny wizerunek. Markę indywidualną, która będzie silna, a zarazem spójna i przekonująca.

Nie musisz zatracać siebie, aby stać się liderka. Wręcz przeciwnie – wykorzystaj swoje atuty!


Nie naśladuj nikogo, nie ulegaj kampaniom reklamowym ani kaprysom i opiniom...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    12
  • Chcę przeczytać
    8
  • Posiadam
    5
  • Marketing
    1
  • Przeczytane w 2017
    1
  • 2017
    1
  • Polskie
    1
  • Recenzenckie
    1
  • 2017 - 120 książek
    1
  • Poradniki, rozwój osobisty
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek


Podobne książki

Przeczytaj także