rozwiń zwiń

Learning Libgdx Game Development

Okładka książki Learning Libgdx Game Development
Andreas Oehlke Wydawnictwo: Packt Publishing Ltd. informatyka, matematyka
369 str. 6 godz. 9 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
Learning Libgdx Game Development
Wydawnictwo:
Packt Publishing Ltd.
Data wydania:
2013-09-01
Data 1. wydania:
2013-09-01
Liczba stron:
369
Czas czytania
6 godz. 9 min.
Język:
angielski
ISBN:
9781782166047
Tagi:
libgdx java android gry framework informatyka programowanie
Średnia ocen

                8,0 8,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
348
68

Na półkach:

Dobry wstęp do LIBGDX, trochę za bardzo po łebkach potraktowany kod, tzn. często wywołując np. metodę .draw() autor używa magicznych parametrów, które nie są nigdzie wytłumaczone i ciężko je zrozumieć z kontekstu. Poza tym niedociągnięciem bez zarzutu - po przerobieniu tej książki nie miałem problemu z utworzeniem własnej gry bazując wyłącznie na zdobytej w niej wiedzy.

Dobry wstęp do LIBGDX, trochę za bardzo po łebkach potraktowany kod, tzn. często wywołując np. metodę .draw() autor używa magicznych parametrów, które nie są nigdzie wytłumaczone i ciężko je zrozumieć z kontekstu. Poza tym niedociągnięciem bez zarzutu - po przerobieniu tej książki nie miałem problemu z utworzeniem własnej gry bazując wyłącznie na zdobytej w niej wiedzy.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    2
  • Chcę przeczytać
    1
  • Posiadam
    1
  • Pomoce
    1
  • Informatyka
    1
  • English
    1
  • Programowanie
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Learning Libgdx Game Development


Podobne książki

Przeczytaj także