Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2020-10-13
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-10-13
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328368187
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing page'y.
Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...
... to nie wystarczy. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić się z mediami społecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferują. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego młodszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spędzamy wolny czas, to za ich pośrednictwem dowiadujemy się, co słychać u naszych znajomych, to dzięki nim coraz częściej zapoznajemy się z ofertą ulubionych, albo nowych dla nas marek. Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że "Facebook nie sprzedaje", włóż tę wypowiedź między bajki - może kiedyś nie, dziś jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiście potrafi się skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafią to robić, a swoja wiedzą i umiejętnościami chętnie się z Tobą podzielą.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 38
- 24
- 7
- 6
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Dobra książka, jednak warto do niej wrócić kiedy ma się dostęp do odpowiednich narzędzi, bez nich trochę ciężko było mi się w niej połapać.
Dobra książka, jednak warto do niej wrócić kiedy ma się dostęp do odpowiednich narzędzi, bez nich trochę ciężko było mi się w niej połapać.
Pokaż mimo toCałkiem porządny wstęp do reklam. Polecam ją zwykle tym, którzy jeszcze nie ogarniają reklam na tyle, by sięgnąć po mój podręcznik. Polecam!
Całkiem porządny wstęp do reklam. Polecam ją zwykle tym, którzy jeszcze nie ogarniają reklam na tyle, by sięgnąć po mój podręcznik. Polecam!
Pokaż mimo toChyba nikomu nie trzeba przedstawiać Franka i agencji Social Tigers. Książkę zamówiłem od razu po premierze. Co do jakości nie miałem ani grama wątpliwości – znając wystąpienie i warsztaty prowadzone przez Franka. Po przeczytaniu, mogę stwierdzić, że kawał dobrej roboty, a pozycja będzie mi na pewno towarzyszyć przy kolejnym odpaleniu business managera FB. Masa cennych wskazówek, konkretne case’y, sporo liczb, a całość w oparciu o doświadczenie. Fajnie się czyta praktyków i super, że w ogóle taka pozycja pojawiła się na polskim rynku.
W mojej ocenie pozycja 9/10.
Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać Franka i agencji Social Tigers. Książkę zamówiłem od razu po premierze. Co do jakości nie miałem ani grama wątpliwości – znając wystąpienie i warsztaty prowadzone przez Franka. Po przeczytaniu, mogę stwierdzić, że kawał dobrej roboty, a pozycja będzie mi na pewno towarzyszyć przy kolejnym odpaleniu business managera FB. Masa cennych...
więcej Pokaż mimo to