Rynek nieruchomości w Polsce. Teoria i praktyka

Okładka książki Rynek nieruchomości w Polsce. Teoria i praktyka
Paweł JamrózPatrycja Kowalczyk-Rólczyńska Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska biznes, finanse
200 str. 3 godz. 20 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer Polska
Data wydania:
2015-11-12
Data 1. wyd. pol.:
2015-11-12
Liczba stron:
200
Czas czytania
3 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788326492983
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Książki autora

Okładka książki Prawa człowieka. Zarys wykładu Joanna Hołda, Zbigniew Hołda, Dorota Ostrowska, Julita Agnieszka Rybczyńska
Ocena 5,8
Prawa człowiek... Joanna Hołda, Zbign...
Okładka książki Podstawy finansów przedsiębiorstw Ewa Niedźwiedzka, Dorota Ostrowska
Ocena 0,0
Podstawy finan... Ewa Niedźwiedzka, D...

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Rynek nieruchomości w Polsce. Teoria i praktyka


Reklama
zgłoś błąd