rozwińzwiń

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja

Okładka książki Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja Robert Stępowski
Okładka książki Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja
Robert Stępowski Wydawnictwo: Słowa i Myśli biznes, finanse
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Słowa i Myśli
Data wydania:
2016-04-14
Data 1. wyd. pol.:
2016-04-14
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788363566555
Tagi:
komunikacja marketingowa digital marketing e-marketing trendy marketing mobile marketing content marketing Stępowski
Średnia ocen

5,0 5,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,0 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
309
58

Na półkach:

Książka beznadziejna. Pierwsza połowa- lanie wody, brak konkretów bablanina w stylu: content marketing i obecność w wyszukiwarkach jest ważna, przygotuj wartościowe i angażujące treści. Zero konkretów, same ogolniki. Jaka będzie ta komunikacja marketingowa w 2030 r. tego tez sie nie dowiemy, bo nawet połowa osób z wywiadów w 2 części książki mówi wprost, że to za długi czas, żeby prognozować. Także książki w żadnym wypadku nie polecam, zmarnowany czas i pieniądze.

Książka beznadziejna. Pierwsza połowa- lanie wody, brak konkretów bablanina w stylu: content marketing i obecność w wyszukiwarkach jest ważna, przygotuj wartościowe i angażujące treści. Zero konkretów, same ogolniki. Jaka będzie ta komunikacja marketingowa w 2030 r. tego tez sie nie dowiemy, bo nawet połowa osób z wywiadów w 2 części książki mówi wprost, że to za długi...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
257
171

Na półkach: ,

Raczej nic odkrywczego, zaskakującego, intrygującego tutaj nie ma. Może te trzy lata temu tak, teraz - raczej nie warto czytać.

Raczej nic odkrywczego, zaskakującego, intrygującego tutaj nie ma. Może te trzy lata temu tak, teraz - raczej nie warto czytać.

Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
118
12

Na półkach: ,

Największą zaletą tej książki jest jej druga część, czyli wywiady z ekspertami.

Ogromną jej wadą, która tak naprawdę może zniechęcić zupełnie i skłonić do odłożenia na półkę, jest przegadana pierwsza połowa. Lanie wody, mnóstwo ogólników, a to, co mnie najbardziej irytowało, to przerośnięte ego autora, wylewające się z co drugiego zdania.

Ktoś, kto kupuje tę książkę, na pewno nie robi tego z chęci głębszego poznania postaci "autora". To nie jest żaden klasyk literatury, żeby z wypiekami na twarzy czytać o całym procesie twórczym i dylematach "pisarza".

Największą zaletą tej książki jest jej druga część, czyli wywiady z ekspertami.

Ogromną jej wadą, która tak naprawdę może zniechęcić zupełnie i skłonić do odłożenia na półkę, jest przegadana pierwsza połowa. Lanie wody, mnóstwo ogólników, a to, co mnie najbardziej irytowało, to przerośnięte ego autora, wylewające się z co drugiego zdania.

Ktoś, kto kupuje tę książkę, na...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

avatar
651
145

Na półkach: , ,

https://wredotek.pl/komunikacja-marketingowa-2030-robert-stepowski/

"Dzisiaj napiszę Wam kilka słów na temat ciekawej pozycji wydawnictwa Słowa i Myśli, którą miałam przyjemność niedawno przeczytać. Komunikacja Marketingowa 2030 autorstwa Roberta Stępowskiego to próba odpowiedzi na pytanie jak będzie wyglądała komunikacja marketingowa w roku 2030. Odpowiedź okazuje się jednak niełatwym zadaniem, bo ciężko jednoznacznie wskazać, jak bardzo zmienią się nasze realia w przeciągu 14 kolejnych lat."

[...]

Komunikacja marketingowa 2030 to świetna książka regulująca podstawowe definicje i trendy, które już zaczynają być aktualne. To także świetna książka, która pokazuje, co w najbliższym czasie będzie modne, popularne i na czym specjaliści powinni skupić swoją uwagę. [...]

https://wredotek.pl/komunikacja-marketingowa-2030-robert-stepowski/

"Dzisiaj napiszę Wam kilka słów na temat ciekawej pozycji wydawnictwa Słowa i Myśli, którą miałam przyjemność niedawno przeczytać. Komunikacja Marketingowa 2030 autorstwa Roberta Stępowskiego to próba odpowiedzi na pytanie jak będzie wyglądała komunikacja marketingowa w roku 2030. Odpowiedź okazuje się...

więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    13
  • Przeczytane
    8
  • Posiadam
    5
  • Egzemplarz recenzencki
    1
  • Teraz czytam
    1
  • Chcę mieć
    1
  • Marketing
    1
  • E-book
    1
  • Biznes (poradniki)
    1
  • Marketing
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja


Podobne książki

Przeczytaj także