Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja
![Okładka książki Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja](https://s.lubimyczytac.pl/upload/books/307000/307237/484649-170x243.jpg)
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Słowa i Myśli
- Data wydania:
- 2016-04-14
- Data 1. wyd. pol.:
- 2016-04-14
- Liczba stron:
- 208
- Czas czytania
- 3 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363566555
- Tagi:
- komunikacja marketingowa digital marketing e-marketing trendy marketing mobile marketing content marketing Stępowski
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz.
Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? Zarówno autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany.
Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM),mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030.
Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie Czytelniku:
- Jakub Bierzyński
- Sebastian Hejnowski
- Paweł Kastory
- Norbert Ofmański
- Włodzimierz Schmidt
- Marek Staniszewski
- Paweł Trochimiuk
- Tadeusz Żórawski.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 13
- 8
- 5
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książka beznadziejna. Pierwsza połowa- lanie wody, brak konkretów bablanina w stylu: content marketing i obecność w wyszukiwarkach jest ważna, przygotuj wartościowe i angażujące treści. Zero konkretów, same ogolniki. Jaka będzie ta komunikacja marketingowa w 2030 r. tego tez sie nie dowiemy, bo nawet połowa osób z wywiadów w 2 części książki mówi wprost, że to za długi czas, żeby prognozować. Także książki w żadnym wypadku nie polecam, zmarnowany czas i pieniądze.
Książka beznadziejna. Pierwsza połowa- lanie wody, brak konkretów bablanina w stylu: content marketing i obecność w wyszukiwarkach jest ważna, przygotuj wartościowe i angażujące treści. Zero konkretów, same ogolniki. Jaka będzie ta komunikacja marketingowa w 2030 r. tego tez sie nie dowiemy, bo nawet połowa osób z wywiadów w 2 części książki mówi wprost, że to za długi...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toNajwiększą zaletą tej książki jest jej druga część, czyli wywiady z ekspertami.
Ogromną jej wadą, która tak naprawdę może zniechęcić zupełnie i skłonić do odłożenia na półkę, jest przegadana pierwsza połowa. Lanie wody, mnóstwo ogólników, a to, co mnie najbardziej irytowało, to przerośnięte ego autora, wylewające się z co drugiego zdania.
Ktoś, kto kupuje tę książkę, na pewno nie robi tego z chęci głębszego poznania postaci "autora". To nie jest żaden klasyk literatury, żeby z wypiekami na twarzy czytać o całym procesie twórczym i dylematach "pisarza".
Największą zaletą tej książki jest jej druga część, czyli wywiady z ekspertami.
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toOgromną jej wadą, która tak naprawdę może zniechęcić zupełnie i skłonić do odłożenia na półkę, jest przegadana pierwsza połowa. Lanie wody, mnóstwo ogólników, a to, co mnie najbardziej irytowało, to przerośnięte ego autora, wylewające się z co drugiego zdania.
Ktoś, kto kupuje tę książkę, na...
https://wredotek.pl/komunikacja-marketingowa-2030-robert-stepowski/
"Dzisiaj napiszę Wam kilka słów na temat ciekawej pozycji wydawnictwa Słowa i Myśli, którą miałam przyjemność niedawno przeczytać. Komunikacja Marketingowa 2030 autorstwa Roberta Stępowskiego to próba odpowiedzi na pytanie jak będzie wyglądała komunikacja marketingowa w roku 2030. Odpowiedź okazuje się jednak niełatwym zadaniem, bo ciężko jednoznacznie wskazać, jak bardzo zmienią się nasze realia w przeciągu 14 kolejnych lat."
[...]
Komunikacja marketingowa 2030 to świetna książka regulująca podstawowe definicje i trendy, które już zaczynają być aktualne. To także świetna książka, która pokazuje, co w najbliższym czasie będzie modne, popularne i na czym specjaliści powinni skupić swoją uwagę. [...]
https://wredotek.pl/komunikacja-marketingowa-2030-robert-stepowski/
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to"Dzisiaj napiszę Wam kilka słów na temat ciekawej pozycji wydawnictwa Słowa i Myśli, którą miałam przyjemność niedawno przeczytać. Komunikacja Marketingowa 2030 autorstwa Roberta Stępowskiego to próba odpowiedzi na pytanie jak będzie wyglądała komunikacja marketingowa w roku 2030. Odpowiedź okazuje się...
Raczej nic odkrywczego, zaskakującego, intrygującego tutaj nie ma. Może te trzy lata temu tak, teraz - raczej nie warto czytać.
Raczej nic odkrywczego, zaskakującego, intrygującego tutaj nie ma. Może te trzy lata temu tak, teraz - raczej nie warto czytać.
Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to