rozwińzwiń

Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x

Okładka książki Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x Will Goldstone
Okładka książki Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x
Will Goldstone Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
Kategoria:
informatyka, matematyka
Wydawnictwo:
Helion
Język:
polski
ISBN:
9788324639847
Średnia ocen

7,9 7,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,9 / 10
8 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
96
83

Na półkach: ,

Książka napisana przystępnie, w sam raz dla osób chcących dopiero zacząć przygodę z Unity 3.x (większość funkcjonalności w nowszych wersjach działa tak samo, więc nic nie stoi na przeszkodzie aby nawet teraz skorzystać z tego tytułu). Raczej nie poleciłbym osobom bardziej zaznajomionym z tym frameworkiem. Autor przedstawia działanie środowiska na przykładzie gry first-person perspective z użyciem języków C# i JavaScript. Polecam.

Książka napisana przystępnie, w sam raz dla osób chcących dopiero zacząć przygodę z Unity 3.x (większość funkcjonalności w nowszych wersjach działa tak samo, więc nic nie stoi na przeszkodzie aby nawet teraz skorzystać z tego tytułu). Raczej nie poleciłbym osobom bardziej zaznajomionym z tym frameworkiem. Autor przedstawia działanie środowiska na przykładzie gry...

więcej Pokaż mimo to

avatar
2
2

Na półkach: ,

Książka bardzo miło mnie zaskoczyła tym, że rzeczywiście jest dla każdego. Nie trzeba być programistą, żeby ją zrozumieć, gdyż wszystko jest szczegółowo opisane bazując na przykładach i rysunkach. Czytając książki o podobnej tematyce często czułem niedosyt wiedzy gdzie autor nie opisywał podstaw danego zagadnienie przez co nie byłe w stanie zrozumieć czegoś bez sięgania do internetu.

Można się zgodzić, że wadą jest brak opisów bardziej zaawansowanych zagadnień ale na początek przygody z unity jest to bardzo dobra pozycja. Książka pozwala również zrozumieć cały proces powstawania gry, który towarzyszy nie tylko temu silnikowi.
Gorąco polecam.

Książka bardzo miło mnie zaskoczyła tym, że rzeczywiście jest dla każdego. Nie trzeba być programistą, żeby ją zrozumieć, gdyż wszystko jest szczegółowo opisane bazując na przykładach i rysunkach. Czytając książki o podobnej tematyce często czułem niedosyt wiedzy gdzie autor nie opisywał podstaw danego zagadnienie przez co nie byłe w stanie zrozumieć czegoś bez sięgania do...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    8
  • Posiadam
    6
  • Chcę przeczytać
    5
  • Informatyka
    3
  • Teraz czytam
    2
  • Tworzenie gier
    1
  • 2017
    1
  • Programowanie
    1
  • Edukacyjne
    1
  • Technologie, IT, gry komputerowe
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x


Podobne książki

Przeczytaj także