Ekonomia prestiżu. Nagrody, wyróżnienia i wymiana wartości kulturowej

Okładka książki Ekonomia prestiżu. Nagrody, wyróżnienia i wymiana wartości kulturowej
James English Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
260 str. 4 godz. 20 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
Economy of prestige : prizes, awards, and the circulation of cultural value
Wydawnictwo:
Narodowe Centrum Kultury
Data wydania:
2013-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2013-01-01
Liczba stron:
260
Czas czytania
4 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788361587972
Tłumacz:
Przemysław Czapliński, Łukasz Zaremba
Tagi:
Ekonomia ekonomia kultury kultura życie literackie życie intelektualne nagordy wyróżnienia sztuka estetyka kultura masowa przemysły kulturalne
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Reklama
Reklama

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
174
2

Na półkach:

Książka została napisana akademickim językiem. Miała nieustanne wrażenie, że czytam artykuły naukowy, a nie książkę popularno-naukową. Niestety jest to raczej historia nagród XX w., niż analiza współczesnego prestiżu i jego ekonomicznych aspektów.

Książka została napisana akademickim językiem. Miała nieustanne wrażenie, że czytam artykuły naukowy, a nie książkę popularno-naukową. Niestety jest to raczej historia nagród XX w., niż analiza współczesnego prestiżu i jego ekonomicznych aspektów.

Pokaż mimo to

Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Ekonomia prestiżu. Nagrody, wyróżnienia i wymiana wartości kulturowej


Reklama
zgłoś błąd