Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Okładka książki Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa
Henryk Mruk Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Seria: Seria Marketing biznes, finanse
328 str. 5 godz. 28 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Seria Marketing
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Liczba stron:
328
Czas czytania
5 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301169671
Dodaj do pakietu
Dodaj do pakietu
Średnia ocen
7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Reklama

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
5
3

Na półkach: ,

Solidna wiedza zawarta w jednej książce.

Solidna wiedza zawarta w jednej książce.

Pokaż mimo to

0
avatar
582
17

Na półkach: ,

Na uczelniach i uniwersytetach na całym świecie kształcą się studenci w zakresie marketingu. Przedsiębiorstwa wydają fortuny na badania obejmujące poszczególne jego obszary. W prawie każdej firmie istnieje dział marketingowy. Co powinniśmy o nim wiedzieć i jak go wykorzystać, aby osiągnąć pożądany przez wszystkich cel: satysfakcji klienta i rozwoju przedsiębiorstwa?

Henryk Mruk zadbał o wszystko, a mimo tego nie zadręcza nas zbędnymi szczegółami. Na pierwszy rzut oka widać, że autor włożył wiele pracy i wysiłku aby "Marketing. Satysfakcja.." była zwięzła i przejrzysta. Każda strona wnosi istotne informacje z wyżej wymienionych tematów. Nauka z takiego podręcznika to przyjemność. Dzięki temu, że został napisany prostym językiem, już po jednym przeczytaniu pamięta się kluczowe pojęcia.

Autor położył nacisk na objaśnienie zjawisk zachodzących w obszarze marketingu. Omawiane zagadnienia dotyczą zarówno małych, jak i globalnych przedsiębiorstw - w tym polskich. Cała praca została podzielona na piętnaście rozdziałów, pokrótce przedstawię kilka pierwszych:
1. Dotyczy istoty u znaczeniu marketingu w przedsiębiorstwie. Znajdziemy w nim pojęcia, modele a także kierunki rozwoju marketingu. Jest to doskonały wstęp zarówno dla tych którzy pierwszy raz stykają się z tymi pojęciami, jak również dla zaznajomionych z tematem - chcących powtórzyć podstawowe definicje.
2. Otoczenie przedsiębiorstwa. Omawiane zagadnienia dotyczą zarówno mikro, jak i makro przedsiębiorstw - w tym polskich.
3. W nim zostają poruszone tematy związane z zachowaniami nabywców. Omówiona zostaje w nim hierarchia potrzeb, zachowania wobec nowego produktu.
4. Skupia uwagę na pojęciu 'segmentacji' i jej istocie.
5. Mowa w nim o badaniach marketingowych. Interesujące są metody przy nich wykorzystywane oraz cała procedura z nimi związana.

W kolejnych scharakteryzowano wizerunek przedsiębiorstwa, strategie cenowe i dystrybucji. W książce znajdziemy także masę informacji o reklamie np.: jako elemencie promocji. Podsumowaniem są wnioski oraz kwestie do rozważenia. Sprzyja to nauce, ponieważ możemy sprawdzić, co zapamiętaliśmy,a do czego powinniśmy jeszcze wrócić. Docenić również trzeba przykłady zaczerpnięte 'z życia' np.: postrzeganie marki zostało zaprezentowane obrazowo za pomocą tabeli. Jak na dłoni widać, która marka jest najcenniejsza, które mieszczą się w pierwszej dziesiątce. Jest również odniesienie do polskich marek. Wyniki w tej tabeli są zaskakujące. Nawiązując jeszcze raz do tych 'przykładów', warto jest je dokładnie przeanalizować, gdyż wiadomości same wskakują nam do głowy. Szczególną uwagę warto poświęcić ich źródłom. Możemy stworzyć sobie pokaźną bazę literatury i autorów, która z pewnością przyda się w przyszłości.

Znajdziemy tu także wiele interesujących faktów. Wiedzieliście, że związek Marka Kondrata z ING trwa już 12 lat, co jest ewenementem na skalę światową! W rankingu światowych gwiazd 'Forbesa' nie ma nikogo, kto pracowałby dla marki dłużej niż rok. Ani Bratt Pitt dla zegarków Tag Heuer ani Maria Szarapowa dla Tiffany'ego. Żeby dowiedzieć się ile bank wydał na reklamy z jego udziałem, musicie zajrzeć do ksiązki H.Mruka. A teraz pytanie z innej beczki. Chętniej korzystacie z rabatów w kinach, aptekach, sklepach z odzieża czy w supermarketach? I tak żadna z tych pozycji nie zajmuje pierwszego miejsca w rankingu programów lojalnościowych przeprowadzonych przez BTL Monitor. Ciekawi co może kryć się na pierwszym miejscu? To tylko dwie z licznych ciekawostek zawartych w "Marketingu. Satysfakcja.."

Studencie! Warto sięgnąć po tę pozycję ponieważ - niezależnie od kierunku studiów z pewnością Ci się przyda. Dzięki tej książce szybko przyswoisz niezbędne informacje, a w sytuacjach podbramkowych będziesz mógł wykorzystać liczne ciekawostki.

Na uczelniach i uniwersytetach na całym świecie kształcą się studenci w zakresie marketingu. Przedsiębiorstwa wydają fortuny na badania obejmujące poszczególne jego obszary. W prawie każdej firmie istnieje dział marketingowy. Co powinniśmy o nim wiedzieć i jak go wykorzystać, aby osiągnąć pożądany przez wszystkich cel: satysfakcji klienta i rozwoju przedsiębiorstwa?

Henryk...

więcej Pokaż mimo to

0
Reklama

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa


Reklama
zgłoś błąd