Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Henryk Mruk Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN popularnonaukowa
328 str.
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Liczba stron:
328
Język:
polski
ISBN:
978-83-01-16967-1
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kategoria:
popularnonaukowa
Data wydania:
2012-01-01
Liczba stron:
328
Język:
polski
ISBN:
978-83-01-16967-1
Średnia ocen
7,4 / 10
5 ocen 2 opinii

Oceń przeczytaną książkę
i
Dodaj książkę do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Poczekaj, szukamy dla Ciebie najlepszych ofert

Pozostałe księgarnie

Informacja

Reklama
Reklama

Książki autora

Podobne książki

Więcej
więcej

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10
Reklama

Opinie [2]

Sortuj:
7
3

Na półkach: ,

Solidna wiedza zawarta w jednej książce.

Pokaż mimo to

582
17

Na półkach: ,

Na uczelniach i uniwersytetach na całym świecie kształcą się studenci w zakresie marketingu. Przedsiębiorstwa wydają fortuny na badania obejmujące poszczególne jego obszary. W prawie każdej firmie istnieje dział marketingowy. Co powinniśmy o nim wiedzieć i jak go wykorzystać, aby osiągnąć pożądany przez wszystkich cel: satysfakcji klienta i rozwoju przedsiębiorstwa?

Henryk...

więcej Pokaż mimo to

Reklama

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    14
  • Przeczytane
    9
  • Posiadam
    3
  • 🏢 Biblioteka
    1
  • 💻 Studia - literatura naukowa
    1
  • Teraz czytam
    1
  • 2019
    1
  • Biznes, pieniądze, sukces
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • 📚 2018
    1

Cytaty

Mogą Cię również zainteresować

Reklama

Przeczytaj także

zgłoś błąd
zgłoś błąd