REKLAMA I PR NA ROZDROŻU ?
- Kategoria:
- pozostałe
- Tytuł oryginału:
- REKLAMA I PR NA ROZDROŻU ?
- Wydawnictwo:
- Forum Naukowe
- Data wydania:
- 2008-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2008-01-01
- Liczba stron:
- 174
- Czas czytania
- 2 godz. 54 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788361053095
Pogłębione spojrzenie na zagadnienia reklamy oraz public relations wpisuje się w toczącą się dyskusję na temat zmian paradygmatu ekonomii jako nauki. Wiąże się to zarówno z dostrzeganiem w konsumencie istoty nie tylko racjonalnej, ale także (a może przede wszystkim) emocjonalnej, jak i uwzględnieniem kontekstu społecznego, który matematyczna szkoła ekonomii odsunęła na plan dalszy. Integrowanie ekonomii z naukami społecznymi, z którymi jest ona formalnie związana, można uznać za nurt interesujący oraz właściwy. W powiązaniu z tymi kierunkami badań i myślenia naukowego można rozpatrywać treści zawarte w pracy.ze Wstępu prof. Henryka MrukaObok podręczników porządkujących i klasyfikujących dokonania nauki potrzebne są także takie jak właśnie ta praca, które pokazują problemy w szerszej perspektywie, pozwalającej na szukanie nowych rozwiązań, metod i refleksji.prof. Henryk MrukSPIS TREŚCIWstępNeuronauka, czyli od błąkania się do optymalizacji(rozmowa z Januszem Plenclerem Z LABoratory & Co)Z wewnątrzHENRYK MRUKKomunikacja zintegrowana - szanse i barieryPIOTR ANDRZEJEWSKIMedia między PR a marketingiem. Przypadek szczególny: advertorialNATALIA HATALSKA-WOŹNIAKNie tylko wielka piątka, czyli ambient media i marketing szeptanyjako alternatywne formy komunikacjiTOMASZ GRASZEWICZNowoczesne technologie jako podstawa budowania skutecznych działańmarketingowychJAROSŁAW PRZYBYŁAKomunikacja mobilna w służbie masowej indywidualizacjiZ zewnątrzKRZYSZTOF MICHAŁOWSKI, MICHAŁ BURSZTAWirtualna konsumpcja, czyli jak sprzedawać, nie sprzedającJOANNA KlNASTOWSKAMarketing polityczny: wizerunek czy przesłanie?SŁAWOMIR SZTAJERJęzyk a kształtowanie (obrazu) świata. Jak możliwe jest działanie słowami?Przykład reklamyDARIUSZ SOŚNICKICzym dźwignąć handel, który nie istnieje? O reklamie w poezjiSTANISŁAW OBIREKRozdroże, czyli o umiejętności wyboruNoty o Autorach
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
OPINIE i DYSKUSJE