rozwińzwiń

Programowanie gier. Kompendium

Okładka książki Programowanie gier. Kompendium Bruno Miguel, Teixeira de Sousa
Okładka książki Programowanie gier. Kompendium
Bruno MiguelTeixeira de Sousa Wydawnictwo: informatyka, matematyka
Kategoria:
informatyka, matematyka
Wydawnictwo:
Język:
polski
ISBN:
83-7361-119-3
Średnia ocen

9,0 9,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Robotyzacja i automatyzacja. Przemysł 4.0 Szymon Borys, Robert Dyczkowski, Wojciech Kaczmarek, Jarosław Panasiuk, Michał Siwek
Ocena 6,0
Robotyzacja i ... Szymon Borys, Rober...
Okładka książki Metodologia i statystyka. Przewodnik naukowego turysty. Tom 1 Aleksandra Arciszewska-Leszczuk, Natalia M. Józefacka, Mateusz F. Kołek
Ocena 10,0
Metodologia i ... Aleksandra Arciszew...
Okładka książki Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT TOM 1 Łukasz Basa, Gynvael Coldwind, Marcin Piosek, Michał Sajdak, Grzegorz Trawiński, Marek Zmysłowski
Ocena 8,1
Wprowadzenie d... Łukasz Basa, Gynvae...
Okładka książki Fascynujące liczby pierwsze i hipoteza Riemanna Barry Mazur, William Stein
Ocena 8,0
Fascynujące li... Barry Mazur, Willia...
Okładka książki Microsoft Power BI. Jak modelować i wizualizować dane oraz budować narracje cyfrowe. Wydanie II Schacht Bradley, Knight Devin, Ostrowsky Erin, Pearson Mitchell
Ocena 7,0
Microsoft Powe... Schacht Bradley, Kn...
Okładka książki Git dla profesjonalistów. Wydanie II Scott Chacon, Ben Straub
Ocena 8,0
Git dla profes... Scott Chacon, Ben S...
Okładka książki Sztuczna inteligencja 2041. 10 wizji przyszłości Kai-Fu Lee, Chen Qiufan
Ocena 6,9
Sztuczna intel... Kai-Fu Lee, Chen Qi...

Oceny

Średnia ocen
9,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
96
83

Na półkach: ,

Nie znam lepszego źródła wiedzy o pisaniu gier komputerowych w języku C++ z użyciem DirectX. Zdecydowanie polecam początkującym, jak i zaawansowanym.

Nie znam lepszego źródła wiedzy o pisaniu gier komputerowych w języku C++ z użyciem DirectX. Zdecydowanie polecam początkującym, jak i zaawansowanym.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    6
  • Posiadam
    3
  • Informatyka, elektronika itp
    1
  • Informatyka
    1
  • Przeczytane
    1
  • Poradniki
    1
  • Falenica
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Programowanie gier. Kompendium


Podobne książki

Przeczytaj także