forum Grupy użytkowników Książki z życia i o życiu
Książki z życia i o życiu
odpowiedzi [23]
A ja polecam szczerze inspirującą książkę "Bóg nigdy nie mruga" Reginy Brett :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postBurka miłości Prawdziwa historia naprawde polecam
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDziękuję wszystkim:) Może ktoś jeszcze coś doda od siebie? Będę bardzo wdzięczna:)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Proszę o prawo do śmierci
Spalona żywcem
Niewinny
Ja polecam Sergiusz, Czesław, Jadwiga ksiażka o trojkącie miłosnym z Miłoszem w tle.
http://swiatksiazkii.blogspot.com/2013/08/sergiuszczesawjadwiga-maria-nurowska.html
Witam, polecam książki:
Waris Dirie(Kwiat pustyni,List do matki. Wyznanie miłości,Czarna kobieta, biały kraj i in.)
Vujicic Nick Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń!
Mahmoody Betty Tylko razem z córką
Mam na imię Victoria. Zaginione dzieci Argentyny
Pamiętnik Amazonki
Prawdziwa odwaga
Wtorki z Morriem
Jak zostać królem
Bardzo wszystkim dziękuję za te cenne propozycje. Niektóre już udało mi się zdobyć:) Może ktoś jeszcze zaproponuje mi coś godnego uwagi?:)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postOd siebie dodam jeszcze "Podróż Enrique ". Jest to książka stworzona na podstawie reportaży, które uzyskały nagrodę Pulitzera. Ostrzegam tylko, że językowo i stylistycznie lektura nie stanowi wybitności, a nawroty do pewnych elementów mogą irytować, jednak pod względem fabularnym uważam, że naprawdę warto się z tym materiałem...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Polecam książki Janusza Leona Wiśniewskiego. Ten pisarz opisuje w swojej twórczości historie z życia wzięte, swoje i innych ludzi. Polecam!
Polecam także Dziennik Anny Frank.
Bardzo dziękuję i zachęcam do dalszych sugestii:)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post