cytaty z książki "Ziglar o sprzedaży. Najlepszy przewodnik profesjonalnego sprzedawcy."
katalog cytatów
[+ dodaj cytat]
Porażka to zdarzenie, a nie osoba.
Tak, być może poniosłeś porażkę, ale nią nie jesteś.
Jeśli naprawdę chcesz mieć lepszą pracę od obecnej, to wykonuj swoją robotę najlepiej, jak potrafisz.
...osoby, które sądzą, że ich celem są pieniądze, mylą się.
Ich cele wiążą się z tym, co można z pieniędzmi robić!
Ludzi nie obchodzi, ile wiesz dopóty, dopóki nie dowiedzą się, jak bardzo cię obchodzą.
Gdy nie udaje ci się dokonać sprzedaży, wyjście w sposób wesoły, przyjacielski, optymistyczny i grzeczny jest nawet jeszcze ważniejsze niż wtedy, gdy domykasz transakcję.
Gdy dostarczamy rozwiązania, wówczas nie sprzedajemy produktów.
Ludzie nie kupują produktów.
Kupują produkty produktów - znane jako korzyści.
Powtarzanie jest matką uczenia się i ojcem działania, co czyni je architektem dokonań.
Sprzedaż jest najlepiej płatną ciężką pracą na świecie, podobnie jak najgorzej płatną łatwą pracą!
Bez względu na to, kim jesteśmy lub co robimy, wszyscy potrzebujemy tego, co psychologowie określają mianem informacji zwrotnej w uznaniu naszego osiągnięcia - jakiegokolwiek osiągnięcia, bez względu na jego skalę.
Sprzedaż to naprawdę przenoszenie uczucia.
Jeśli przeniesiesz uczucie przymusu dokonania sprzedaży dla swojej korzyści, to twoje szanse na jej faktyczne dokonanie znacząco zmaleją.
Jeśli natomiast przeniesiesz uczucie chęci dokonania sprzedaży dla korzyści potencjalnego klienta, to twoje szanse na sukces znacząco wzrosną.
Nie możesz kontrolować okoliczności pojawiających się w twoim życiu, lecz wiele możesz zrobić, aby kontrolować swoje nastawienie psychiczne podczas radzenia sobie z tymi okolicznościami.
Prawdziwi profesjonaliści (w dowolnej dziedzinie) odczuwają spokój umysłu płynący ze świadomości, że robili, co tylko w ich mocy z tym, co mieli na każdym etapie działania.
Zdyscyplinuj samego siebie, abyś robił to, co powinieneś robić wtedy, kiedy powinieneś, a nadejdzie taki dzień, gdy będziesz mógł robić to, na co masz ochotę i kiedy masz ochotę.
Jeśli zawsze masz lepszą historię ("moje lepsze"), to wtedy nakarmisz swoje ego, a nie rodzinę.
Ludzie nie kupują, z powodu tego, co im mówimy lub pokazujemy.
Kupują wtedy, gdy wierzą w to, co im mówimy i pokazujemy.