Sprzedaż metodą SPIN
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Spin Selling
- Wydawnictwo:
- GO-PRESS
- Data wydania:
- 2011-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2011-01-01
- Liczba stron:
- 230
- Czas czytania
- 3 godz. 50 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788393401215
- Tagi:
- marketing biznes sprzedaż
Co przesądza o sukcesie w sprzedaży na dużą skalę? Dlaczego niektórzy sprzedawcy biją konkurentów na głowę? Dlaczego takie techniki, jak zamykanie są dobre w sprzedaży na małą skalę, ale zawodzą w sprzedaży o większej wartości? W jaki sposób sprzedawca może istotnie zwiększyć przychody w relacjach z największymi klientami? Odpowiedzią na te pytania jest strategia SPIN.
Autor wyjaśnia w błyskotliwy i przekonujący sposób, dlaczego tradycyjne modele sprzedaży – opracowane na potrzeby handlowców zawierających transakcje o małej wartości – nie sprawdzają się w sprzedaży na dużą skalę. Pokazuje, w jaki sposób konwencjonalne metody stają się źródłem niepowodzeń handlowców zawierających transakcje o dużej wartości. Co najważniejsze, w niezwykle przejrzysty sposób objaśnia działanie bardzo skutecznej strategii SPIN.
Żadna inna metoda nie ma tak solidnego oparcia w niepodważalnych danych naukowych. Być może uznasz techniki Rackhama za kontrowersyjne, często bowiem są wyraźnie sprzeczne z konwencjonalną wiedzą na temat sprzedawania. Jednak w ostatecznym rozrachunku zaprezentowane w tej książce dowody przekonają cię i uczynią z ciebie zwolennika metody SPIN.
Metoda SPIN stała się prawdziwym przełomem w sprzedaży. Jej autor - Neil Rackham - od lat pozostaje jednym z najczęściej zapraszanych prelegentów na konferencje sprzedażowe.