rozwińzwiń

Essential Mathematics for Games and Interactive Applications, Third Edition

Okładka książki Essential Mathematics for Games and Interactive Applications, Third Edition Lars M. Bishop, James M. Van Verth
Okładka książki Essential Mathematics for Games and Interactive Applications, Third Edition
Lars M. BishopJames M. Van Verth Wydawnictwo: CRC Press informatyka, matematyka
624 str. 10 godz. 24 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
Essential Mathematics for Games and Interactive Applications, Third Edition
Wydawnictwo:
CRC Press
Data wydania:
2015-08-26
Data 1. wydania:
2015-08-26
Liczba stron:
624
Czas czytania
10 godz. 24 min.
Język:
angielski
ISBN:
1482250926
Tagi:
matematyka informatyka programowanie gamedev gry komputerowe gry grafika 3d algebra liniowa wektory macierze
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Oracle Certified Professional Java SE 8 Programmer II Study Guide: Exam 1Z0-809 Jeanne Boyarsky, Scott Selikoff
Ocena 6,7
Oracle Certifi... Jeanne Boyarsky, Sc...
Okładka książki C++ Today: The Beast Is Back Gašper Ažman, Jon Kalb
Ocena 7,0
C++ Today: The... Gašper Ažman, Jon K...
Okładka książki Async Remote Andrzej Krzywda, Robert Pankowecki
Ocena 7,3
Async Remote Andrzej Krzywda, Ro...
Okładka książki Oracle PL/SQL Programming. 6th Edition Steven Feuerstein, Bill Pribyl
Ocena 7,0
Oracle PL/SQL ... Steven Feuerstein, ...
Okładka książki Umbraco Users Guide Paul Sterling, Nik Wahlberg
Ocena 6,0
Umbraco Users ... Paul Sterling, Nik ...
Okładka książki Sass and Compass in Action Chris Eppstein, Brandon Mathis, Wynn Netherland, Nathan Weizenbaum
Ocena 7,0
Sass and Compa... Chris Eppstein, Bra...
Okładka książki Haskell Programming From First Principles Christopher Allen, Julie Moronuki
Ocena 10,0
Haskell Progra... Christopher Allen, ...

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Inżynieria oprogramowania
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Essential Mathematics for Games and Interactive Applications, Third Edition


Podobne książki

Przeczytaj także