Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Wydawnictwo:
- Helion
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324639847
Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Jeżeli jesteś projektantem gier lub masz dobry pomysł na grę, który chciałbyś wcielić w życie, z pomocą przyjdzie Ci ta książka. Dzięki niej błyskawicznie przygotujesz prototyp lub nawet całościowe rozwiązanie! W trakcie lektury nauczysz się projektować gry z wykorzystaniem silnika Unity 3, skryptów w języku C# oraz JavaScriptu. Niezwykle istotne jest to, że książka da Ci solidne podstawy w zakresie rozumienia kluczowych koncepcji związanych z projektowaniem gier - od fizyki świata gry aż do systemu cząstek. Ponadto dowiesz się, jak zapewnić najwyższą wydajność Twoim rozwiązaniom, budować interakcje oraz dzielić się z graczami gotowym rozwiązaniem. Żeby zacząć przygodę z tworzeniem gier, nie musisz posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, wystarczy Ci tylko ta książka! Brzmi kusząco? Spróbuj sam!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 8
- 7
- 7
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Książka napisana przystępnie, w sam raz dla osób chcących dopiero zacząć przygodę z Unity 3.x (większość funkcjonalności w nowszych wersjach działa tak samo, więc nic nie stoi na przeszkodzie aby nawet teraz skorzystać z tego tytułu). Raczej nie poleciłbym osobom bardziej zaznajomionym z tym frameworkiem. Autor przedstawia działanie środowiska na przykładzie gry first-person perspective z użyciem języków C# i JavaScript. Polecam.
Książka napisana przystępnie, w sam raz dla osób chcących dopiero zacząć przygodę z Unity 3.x (większość funkcjonalności w nowszych wersjach działa tak samo, więc nic nie stoi na przeszkodzie aby nawet teraz skorzystać z tego tytułu). Raczej nie poleciłbym osobom bardziej zaznajomionym z tym frameworkiem. Autor przedstawia działanie środowiska na przykładzie gry...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo toKsiążka bardzo miło mnie zaskoczyła tym, że rzeczywiście jest dla każdego. Nie trzeba być programistą, żeby ją zrozumieć, gdyż wszystko jest szczegółowo opisane bazując na przykładach i rysunkach. Czytając książki o podobnej tematyce często czułem niedosyt wiedzy gdzie autor nie opisywał podstaw danego zagadnienie przez co nie byłe w stanie zrozumieć czegoś bez sięgania do internetu.
Można się zgodzić, że wadą jest brak opisów bardziej zaawansowanych zagadnień ale na początek przygody z unity jest to bardzo dobra pozycja. Książka pozwala również zrozumieć cały proces powstawania gry, który towarzyszy nie tylko temu silnikowi.
Gorąco polecam.
Książka bardzo miło mnie zaskoczyła tym, że rzeczywiście jest dla każdego. Nie trzeba być programistą, żeby ją zrozumieć, gdyż wszystko jest szczegółowo opisane bazując na przykładach i rysunkach. Czytając książki o podobnej tematyce często czułem niedosyt wiedzy gdzie autor nie opisywał podstaw danego zagadnienie przez co nie byłe w stanie zrozumieć czegoś bez sięgania do...
więcejOznaczone jako spoiler Pokaż mimo to