rozwińzwiń

Advertising now. TV Commercials

Okładka książki Advertising now. TV Commercials Julius Wiedemann
Okładka książki Advertising now. TV Commercials
Julius Wiedemann Wydawnictwo: Taschen biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Taschen
Język:
angielski
ISBN:
9783822840290
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki The Illustrator. 100 Best from around the World Steven Heller, Julius Wiedemann
Ocena 0,0
The Illustrato... Steven Heller, Juli...
Okładka książki Food & Drink Infographics. A Visual Guide to Culinary Pleasures Simone Klabin, Julius Wiedemann
Ocena 0,0
Food & Drink I... Simone Klabin, Juli...
Okładka książki 100 Illustrators Steven Heller, Julius Wiedemann
Ocena 7,5
100 Illustrators Steven Heller, Juli...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE


Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Advertising now. TV Commercials


Podobne książki

Przeczytaj także