forum Grupy użytkowników Gry i zabawy
Eliminacje, czas zacząć!
odpowiedzi [17239]
Stranger Things
Westworld
Dark
The 100
Opowieść podręcznej
Flash
Altered Carbon
Sense8
Legion
The Expanse
Wyrzucam Flasha. Oglądałam do połowy 3 sezonu chyba, bo każdy odcinek wyglądał dla mnie tak samo. Szybko się nudziłam. Próbowałam niedawno wrócić, ale niestety nie udało mi się.
Mój zapał do tego serialu również osłabł z czasem. Podobnie jak do innych tego typu, jak Arrow. Chociaż lubię takie klimaty, to... powtarzalność. No ile można?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZ Arrow miałam dokładnie tak samo. Jak pojawił się Flash, to oglądałam na bieżąco oba seriale, ale niestety po jakimś czasem zaczęłam się nudzić. Z tego co widziałam teraz są dodatkowo jeszcze 2 seriale z nimi związane, ale chyba nie wrócę. :D
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Kategoria: seriale sci-fi z ostatnich 5 lat
Stranger Things
Westworld
Dark
The 100
Opowieść podręcznej
Flash
Altered Carbon
Sense8
Legion
The Expanse
Frank Sinatra - Have Yourself a Merry Little Christmas
Nat King Cole - The Christmas Song
Dla mnie wygrywa Sinatra, bo uwielbiam tę piosenkę.
Frank Sinatra - Have Yourself a Merry Little Christmas
John Lennon - Happy Xmas (War Is Over)
Nat King Cole - The Christmas Song
Żegnamy Johna Lennona.
Frank Sinatra - Have Yourself a Merry Little Christmas
John Lennon - Happy Xmas (War Is Over)
Nat King Cole - The Christmas Song
Chris Rea - Driving home for Christmas
Jeszcze raz ja :P Odrzucam ostatni tytuł.
Dean Martin - Let it Snow!
Frank Sinatra - Have Yourself a Merry Little Christmas
John Lennon - Happy Xmas (War Is Over)
Nat King Cole - The Christmas Song
Chris Rea - Driving home for Christmas
Święta, święta ...
Odpada Dean Martin, pozostałe jak dla mnie fajniejsze.
Dean Martin - Let it Snow!
Frank Sinatra - Have Yourself a Merry Little Christmas
John Lennon - Happy Xmas (War Is Over)
Nat King Cole - The Christmas Song
Chris Rea - Driving home for Christmas
Coca-Cola® Christmas Song by Melanie Thornton - Wonderful Dream (Holidays Are Coming)
Lubię świąteczne piosenki,ale najmniej mi się podoba ostatnia w wykonaniu Melanie Thornton.
Dean Martin - Let it Snow!
Frank Sinatra - Have Yourself a Merry Little Christmas
Frank Sinatra - Jingle Bells
John Lennon - Happy Xmas (War Is Over)
Nat King Cole - The Christmas Song
Chris Rea - Driving home for Christmas
Coca-Cola® Christmas Song by Melanie Thornton - Wonderful Dream (Holidays Are Coming)
Tak się zastanawiam, czego mam dość najbardziej, bo kolega w...
Wham! - Last Christmas
Dean Martin - Let it Snow!
Frank Sinatra - Have Yourself a Merry Little Christmas
Frank Sinatra - Jingle Bells
John Lennon - Happy Xmas (War Is Over)
Nat King Cole - The Christmas Song
Chris Rea - Driving home for Christmas
Coca-Cola® Christmas Song by Melanie Thornton - Wonderful Dream (Holidays Are Coming)
Wykreślam Wham!, mnie już ten hit wychodzi...
Wham! - Last Christmas
Dean Martin - Let it Snow!
Frank Sinatra - Have Yourself a Merry Little Christmas
Frank Sinatra - Jingle Bells
John Lennon - Happy Xmas (War Is Over)
Nat King Cole - The Christmas Song
Chris Rea - Driving home for Christmas
Cliff Richard - Mistletoe and Wine
Coca-Cola® Christmas Song by Melanie Thornton - Wonderful Dream (Holidays Are Coming)
nie...