forum Grupy użytkowników Gry i zabawy
Eliminacje, czas zacząć!
odpowiedzi [17239]
2. Sherlock
3. Poirot
4. Mentalista
5. Czarna lista
6. Columbo
7. Detektyw Monk
8. Rodzina Soprano
10. Zabójcze umysły
Wykreślam Czarną listę - nie kojarzę.
2. Sherlock
3. Poirot
4. Mentalista
5. Czarna lista
6. Columbo
7. Detektyw Monk
8. Rodzina Soprano
9. Happy Valley
10. Zabójcze umysły
To ja nadal pozostaję przy tym, żeby dzisiaj wyrzucać to co dla mnie dobre, czyli wyrzucę Happy Valley. Myślę, że i tak mało osób widziało i szybko by poleciało. No i mój cudowny James Norton jako schwarz charakter. Pycha. Ciągle się...
James Norton od tego czasu zrobił zawrotną karierę, zresztą pewnie śledzisz na bieżąco :) W "McMafia" palce lizać :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postAkurat ten serial mi nie podpasował. Chyba tylko z 3 odcinki widziałam. Może za jakiś czas zrobię drugie podejście, póki co nie mam weny.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
2. Sherlock
3. Poirot
4. Mentalista
5. Czarna lista
6. Columbo
7. Detektyw Monk
8. Rodzina Soprano
9. Happy Valley
10. Zabójcze umysły
To ja wywalę Hannibala, bo to co "się stanęło" w 3 sezonie to jakieś nieporozumienie. Fullera ewidentnie poniosło i doprowadził do przerostu formy nad treścią.
Początek jak najbardziej. Szczególnie ta filiżanka spadająca chyba przez 10 minut w którymś odcinku zrobiła na mnie spore wrażenie (choć raczej nie takie, jak było w zamyśle twórcy :D). Pod koniec, jak pojawił się wątek Czerwonego Smoka, serial trochę przystopował i dało się to znowu oglądać.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPo jakichś trzech godzinach oglądania ze zdumieniem zauważyłem, że minęło 20 min pierwszego odcinka. Z wielkim trudem przebrnąłem przez początkowe odcinki. Dobrze, że dalszego ciągu nie ma.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Wygrywa Dr House, bo tamtego nie znam :-)
Seriale kryminalne - te, które jakoś kojarzę, ze spisu
http://filmyfantastyczne.pl/rankingi/top-50-najlepsze-seriale-kryminalne-ktore-warto-zobaczyc
1. Hannibal
2. Sherlock
3. Poirot
4. Mentalista
5. Czarna lista
6. Columbo
7. Detektyw Monk
8. Rodzina Soprano
9. Happy Valley
10. Zabójcze umysły
3. Westworld
https://www.youtube.com/watch?v=elkHuRROPfk
7. Kompania Braci
https://www.youtube.com/watch?v=r1DosMJafGk
10. Dr House
https://www.youtube.com/watch?v=8ZlkY9Sh1dE
Wykreślam Kompanię Braci, ponieważ na tle innych wypada blado.
2. Gra o tron
https://www.youtube.com/watch?v=ZA38kXTHpj0
3. Westworld
https://www.youtube.com/watch?v=elkHuRROPfk
7. Kompania Braci
https://www.youtube.com/watch?v=r1DosMJafGk
10. Dr House
https://www.youtube.com/watch?v=8ZlkY9Sh1dE
Profilaktycznie wywalam Grę o Tron, bo to już się robi ciągnące i męczące.
Gra o tron
https://www.youtube.com/watch?v=ZA38kXTHpj0
Westworld
https://www.youtube.com/watch?v=elkHuRROPfk
Wikingowie
https://www.youtube.com/watch?v=gmyCRJkKeKs
Kompania Braci
https://www.youtube.com/watch?v=r1DosMJafGk
Dr House
https://www.youtube.com/watch?v=8ZlkY9Sh1dE
A ja mam ochotę dzisiaj być na opak, więc wykreślam czołówkę, którą lubię, czyli Wikingowie. Od...
2. Gra o tron
https://www.youtube.com/watch?v=ZA38kXTHpj0
3. Westworld
https://www.youtube.com/watch?v=elkHuRROPfk
5. Wikingowie
https://www.youtube.com/watch?v=gmyCRJkKeKs
7. Kompania Braci
https://www.youtube.com/watch?v=r1DosMJafGk
10. Dr House
https://www.youtube.com/watch?v=8ZlkY9Sh1dE
odpada Battlestar Galactica, bo nie lubię takich klimatów :(
2. Gra o tron
https://www.youtube.com/watch?v=ZA38kXTHpj0
3. Westworld
https://www.youtube.com/watch?v=elkHuRROPfk
5. Wikingowie
https://www.youtube.com/watch?v=gmyCRJkKeKs
6. Battlestar Galactica
https://www.youtube.com/watch?v=XPBzHa2PcS8
7. Kompania Braci
https://www.youtube.com/watch?v=r1DosMJafGk
8. M*A*S*H
https://www.youtube.com/watch?v=WaRZFMieddo
10. Dr House
...
2. Gra o tron
https://www.youtube.com/watch?v=ZA38kXTHpj0
3. Westworld
https://www.youtube.com/watch?v=elkHuRROPfk
4. True Detective
https://www.youtube.com/watch?v=FxXRkqXfhYM
5. Wikingowie
https://www.youtube.com/watch?v=gmyCRJkKeKs
6. Battlestar Galactica
https://www.youtube.com/watch?v=XPBzHa2PcS8
7. Kompania Braci
https://www.youtube.com/watch?v=r1DosMJafGk
8. M*A*S*H
...