forum Grupy użytkowników thriller/sensacja/kryminał
najlepsze kryminały jakie czytaliście?
odpowiedzi [134]
Witam, super dyskusja - dzięki niej kupiłam już kilka super książek także dziękuję! Stwierdziłam, że w takim razie dodam swoje ulubione pozycje, może kogoś to też zainspiruje:
- moja ulubiona jest seria o Verze Stanhope Ann Cleeves. Lubię też Szetlandy, ale Vera nie ma sobie równych.
- Doktor Który wiedział za dużo i To Ty jesteś Bobbym Fischerem Christer Mjaset
- Cała...
Upiory
Książka, którą pokochałam za jej klimat. Rewelacyjnie napisana, wciąga bez reszty.
Książki kryminalne, to ta część naszej biblioteczki, która potrafi rozrosnąć się najszybciej.
http://www.psychoskok.pl/aktualnosci/kryminaly-ktore-trzeba-przeczytac/
Czytelnicy dzielący się opiniami tworzą rankingi, na których znajdziemy najlepsze, najczęściej polecane książki.‼️
A Wy? Jakie najlepsze ksiażki czytaliście?📕📚
http://autorzy365.pl/najlepsze-ksiazki-jakie-czytaliscie_a5764
A ja napiszę, że bardzo ciężko zrozumieć mi zachwyty nad C.Lackberg, chciała ostrzec tych, którzy rzucą się na cały pakiet w księgarni, tak jak ja. Ksiązki miały tyle pozytywnych komentarzy, że stałam się posiadaczką wszystkich tomów, a im dłużej czytam tym bardziej jestem rozczarowana. Ponadto nie wiem czy to wina tłumaczenia, ale są niby drobne rzeczy, jednak strasznie...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejA ja właśnie szukam fajnego polskiego autora. Mam za sobą parę Bond i o ile akcja i główny bohater są ok., to postaci kobiece jakoś mnie irytują. Teraz czytam Mroza, ale też jakoś ciężko mi idzie. "Uśpienie" mi się bardzo podobało, ale od jego czasu nie trafiłam na nic podobnego.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCześć wszystkim :) parę miesięcy temu złapałam bakcyla polskich kryminałów, z którymi nigdy wcześniej nie miałam do czynienia. Czytam teraz właściwie wszystko co mi wpadnie w ręce z tej materii - po "zaliczeniu" pierwszej trylogii Bondy poszukuję czegoś podobnego (tylko może z nieco lepszym wątkiem kryminalnym, bo tam 2 z 3 były moim zdaniem dosyć przereklamowane:P). Chodzi...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Może spróbuj książki Remigiusz Mróz
serię z komisarzem Frostem i prawniczą z Chyłką.
Z polskich to lubię jeszcze Mariusz Czubaj
tak, Czubaja już zjadłam całego bo króciutkie są te książki :) rzeczywiście dobre pióro, drugiego sprawdzę, dzięki za polecenie :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Jeszcze mogę Ci polecić nową serię Bondy Pochłaniacz Okularnik Lampiony
Spróbuj też z książkami Zygmunt Miłoszewski
Bondę już zaliczyłam całą, a na Miłoszewskiego się czaję, ale z recenzji wywnioskowałam, że to dosyć ciężka lektura - a w Bondzie mi sie podobała właśnie ta lekkość głównych bohaterów, jakieś romanse, podrywy, żarciki itd :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postA ja polecam Katarzynę Puzyńską i całą serię o Lipowie. Jest tam wpleciony wątek miłosny. :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Ja ostatnio znowu nabrałem smaka na kryminały. Wszystko za sprawą "Opętania" L. Thora. Książka jest praktycznie nieznana, ale jest niesamowita. Dawno nie miałem w rękach czegoś co tak trzymało w napięciu.
Wcześniej miałem kilka lat przerwy jeśli chodzi o kryminały. Przejadły mi się i już. Też tak macie?
Wstyd się przyznać, ale nawet dwóch ostatnich Krajewskich nie chciało...
albo Tajemnica domu Helclów. Moim zdaniem świetna książka. Nie tylko jeśli chodzi o główny wątek, ale tez podobało mi się to, że akcja toczy się w Krakowie w XIX w. Taki kryminał retro. Bardzo ciekawy.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postostatnio była to książka Kai Malanowskiej. Autorkę znam z zupełnie innej twórczości dlatego chętnie po nią sięgnęłam, żeby zobaczyć co pokaże i jestem pod bardzo dużym wrażeniem. książkę czyta się super, jest dobrze napisana i przemyślana, nie można się od niej oderwać.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post