Czytaj, zobacz więcej

LubimyCzytać
19.02.2013

"Czytaj zobacz więcej" to kampania społeczna organizowana już po raz drugi na Światowy Dzień Książki. W jej ramach realizowany będzie projekt składający się z trzech głównych części:

Spot zrealizowany jak trailer filmu sensacyjnego z udziałem gwiazd pokaże grozę
nieczytania w taki sposób, by zaintrygować młodych widzów

Konkurs literackich debiutów, w którym nagrodą będzie wydanie książki i promocja
debiutującego autora, skojarzy talent literacki z dobrze pojętą popularnością. Jury
konkursu składać się będzie z osób znanych w świecie literatury i showbiznesu. Celem
jest ożywienie polskiego rynku książki i zainspirowanie ludzi do pisania. Finał i
rozdanie nagród będzie nagłośniony i przeprowadzony w formie oficjalnej gali.

Audycja Czytoczytam.to na antenie Czwórki Polskiego Radia. Od stycznia do końca marca w każdy piątek o godzinie 14.05 oraz w co drugi poniedziałek o godzinie 12.30 Sylwia Stano i Zofia Karaszewska z Bibliocreatio polecają wartościową literaturę dla młodych czytelników. Żeby zaszczepić miłość do książek nie ma dla nich ważniejszego kryterium od tego, żeby książka przykuwała uwagę i rozpalała emocje; by chciało się ją czytać dalej i do niej wracać. Co tydzień wskazywane są dwie książki, które znajdą się na liście. Powstaje w ten sposób lista 50 książek, których czytanie to sama przyjemność, a nie lektura obowiązkowa. Książek, od których nie można się oderwać - wartościowych i dobrze napisanych. W kwietniu będą dodatkowo przeprowadzane wywiady z pisarzami, aktorami, ludźmi mediów i kultury. Znane i cenione osoby wzbogacą listę lektur swoimi ulubionymi książkami.

Książki, które dotychczas znalazły się w zestawieniu znajdziecie na blogu czytoczytam.to.

Lubimyczytać.pl jest patronem medialnym kampanii "Czytaj, zobacz więcej".

Reklama

komentarze [0]

Sortuj:
zgłoś błąd