Opinie użytkownika
Najnowsza książka Ellen Marie Wiseman, to wstrząsający i oparty na faktach obraz udręczonych podopiecznych państwowego ośrodka dla dzieci z niepełnosprawnościami intelektualnymi.
Ciężko się czytało o koszmarnych warunkach w jakich żyli pacjenci i nieludzkim ich traktowaniu. Nieleczone, a otumanione lekami były zdane na siebie. Nie jestem tylko pewna czy sama historia...
"Nocami krzyczą sarny" to napisana pięknym językiem gorzka historia o kobietach , które by walczyć o siebie lub bliskich muszą podejmować tragiczne w skutkach wybory, a ich decyzje naznaczają się piętnem na kolejnym pokoleniu. Fabuła dzieje się na trzech płaszczyznach czasowych i porusza trudny temat II wojny światowej, przesiedleń oraz ofiar ponoszonych przez kobiety.Po...
więcej Pokaż mimo to
Autorka ma wyjątkowy dar do wymyślania nietuzinkowych historii, są mroczne i niepokojące, tutaj trochę nierealna historia ale i tak mi się podobała.
Książka dla miłośników gier typu escape room.
Bohaterowie zostają zamknięci w luksusowej posiadłości i wplątani w grę w której stawką jest czyjeś życie a pobyt tam staje się koszmarem. Tajemnice i grzeszki przeszłości grają...
Nie miałam jeszcze okazji przeczytać żadnej książki Agathy Christie ale tak właśnie wyobrażam sobie klimat panujący w jej powieściach. Akcja " Puste jest piekło" skupia się na tajemniczych morderstwach nauczycieli języka angielskiego w jednej ze szkół.
Clare , główna bohaterka jest przyjaciółką zamordowanej. Fabułę powieści poznajemy z trzech perspektyw. Clare , jej córki...
"Utracona" JP Delaneya mocno mnie rozczarowała. Dramaty rodzinne to mój ulubiony motyw książkowy dlatego zawsze mam duże oczekiwania . Mocno popaprana młoda bohaterka to zdecydowanie duży plus tej książki ale oprócz niej nic mnie tu nie urzekło. Za dużo paplaniny i szczegółów dotyczących spraw adopcyjnych, po których czuję się tylko zmęczona i sprawiło, że dosyć szybko...
więcej Pokaż mimo to
Książkę się poprostu pochłania! Sam motyw zabijania w imię demonów, bóstw lub innych wyższych sił jest bardzo fascynujący 😅 może to zabrzmi jak słowa psycholki ale to się naprawdę czyta z zainteresowaniem.
Wartka akcja, zaskakujące zakończenie plus wyraziści bohaterowie to poprostu musiało się udać.
Bardzo polecam 💥
Początek książki mnie bardzo zachwycił!
Myślałam, że będzie to najlepsza powieść autorki i miałam nadzieję , że Blackhurst wspięła się na wyższy level .
Niestety tak nie było!
Ale książkę oceniam bardzo pozytywnie i myślę ,że fani będą zadowoleni.
Przyzwoity lekki thriller z elementami zaskoczenia 👍 duży plus również za całkiem popapranych młodych bohaterów 😁
Niestety...
Po nowej książce BA Paris "Uwięziona", którą przeczytałam ekspresowo zabrałam się za "Perfect day" . Nie bez powodu o tym wspominam, ponieważ długie rozdziały oraz fakt, że tempo powieści jest dosyć leniwe spowodowały, że szybko ją odkładałam . Historia nie porwała mnie od pierwszych stron i finalnie czytałam ją bardzo długo. Ale spokojne, wiedzę po innych opiniach, że to...
więcej Pokaż mimo to
"Wśród nocnych cisz" tej autorki to książka, która parę lat temu skradła moje czytelnicze serce i była w mojej topce roku. Mała miejscowość, duszny klimat, klątwa oraz upośledzony umysłowo Romek, który na strychu starego domu przetrzymuje małą dziewczynę! ❤️🔥To musiało się udać!
"Mroczne miejsca" również bardzo mi się spodobał! Nieśpieszny początek trochę uśpił moją...
Książkę "Szczęśliwego nowego roku" przeczytałam dzięki @kryminalnatalerzu , była to moja wygrana w rozdaniu 🤩
Fabuła książki rozpoczyna się w wieczór sylwestrowy i od pierwszych stron zastanawiamy się razem z dorosłymi bohaterami czy pozostawienie bez opieki 17 latków podatnych na wszelkie pokusy to dobry pomysł 😎 Już z okładkowego blurba dowiadujemy się, że jest to...
"Chcę Twojego życia" Amber Garzy to historia dwóch kobiet, które poznają się w przypadkowych okolicznościach za sprawą tego samego imienia i nazwiska. Jedna z nich w obsesyjny sposób próbuje nawiązywać kontakt z drugą. To opowieść o sile manipulacji, macierzyństwie oraz złych wyborach, których wyjawienie nie może przynieść ulgi i nigdy nie spotka sie ze zrozumieniem, po raz...
więcej Pokaż mimo to
" Więzy krwi" J.T Ellison to naprawdę bardzo dobrze napisana historia z zaskakującym zakończeniem. Mało tego ! Nie mam się tu do czego przyczepić 🤔🤩 A kto mnie zna to wie , że ja zawsze coś znajdę, żeby pomarudzić .
Cała fabuła książki skupiona jest na nieszczęśliwym wypadku narciarki i jej choroby. Na domiar złego okazuje się, że osoby które uważała za najbliższą rodzinę...
"Sieroty" Igora Brejdyganta to kryminał, który porusza temat trudnego dzieciństwa. Para głównych bohaterów to brat i siostra, którzy próbują na własną rękę, po opuszczeniu sierocińca rozwikłać zagadkę śmierci rodziców. Mimo, że mają dobrze sytuowane wujostwo i spory majątek po rodzicach ona zostaje prostytutką a brat wychodzi z sierocińca tuż przed 18 tka. Ten wątek trochę...
więcej Pokaż mimo toZachwytu nie ma. Książka raz mniej a raz bardziej mnie interesowała, niestety dostrzegam w niej tylko zmarnowany potencjał na świętą historię. Fabuła tej lektury osadzona została w małym miasteczku, gdzie pastor gra pierwsze skrzypce a nagłym i wstrząsającym wydarzeniem jest upadek meteorytu, który przez parę dni mieszkańcy musieli strzec przed kradzieżą. I właśnie to...
więcej Pokaż mimo to
Nie zawsze coś jest czarne lub białe
Dlatego tak ciężko ocenić mi tą książkę. Mogę pisać tylko o swoich indywidualnych odczuciach jako czytelnika.
Z jednej strony był to solidnie napisany kryminał.
Ale z drugiej strony: opisna historia nie pochłonęła mnie na tyle, aby mogła się nią zachwycać.
Może błędem było sięgnięcie po nią bez znajomości poprzedniej części, niestety...
Bardzo urokliwa okładka a w środku równie klimatyczna powieść, rezydencja osadzona w głębokim lesie z bardzo tajemniczymi bohaterami, zaczynając od opiekunki i straumatyzowanej rodziny Haringtonów, kończąc na osobach z sąsiedztwa 🤩
Matka, Jeanine, zamyka się w sobie po śmierci najmłodszego dziecka i odejściu kochanka, raniąc przy tym dwoje dzieci, które bardzo pragną jej...
Jestem absolutną fanką tej amerykańskiej powieściopisarki więc nie spodziewajcie się przeczytać w mojej opinii jakiejkolwiek krytyki 😅
"Na końcu ulicy" można śmiało zaliczyć do gatunku powieści obyczajowej, historycznej jak i literatury pięknej. Historia opowiedziana jest z perspektywy dwóch czasów:
Współczesnych oraz roku 1965 . Przejmująca i tragiczna historia 💔Fikcja...
🔥28 września swoją premierę będzie miała najnowsza książka Lisy Unger " Mroczne wyznania" i już teraz chcę was zapewnić, że możecie zamawiać w ciemno ! Czyta się bardzo dobrze i wciąga od pierwszych stron!
Ta książka posiada wszystkie cechy dobrego thrillera. Narracja jest wieloosobowa i na różnych płaszczyznach czasowych, przez co niejednokrotnie myślałam "o co...
" Dziewczyna z sierocińca" to przejmująca, ciężka, pełna bólu, niesprawności i obsesji powieść, opowiedziana z perspektywy Ernestinie,niemki, która trafiła jako dziecko do polskiego sierocińca oraz Eryka, chłopca z "dobrego domu" lecz tylko z pozoru. Razem z bohaterami dojrzewamy w niemałym cierpieniu. Odrzucenie i pogarda są w tej powieści nieodzowną częścią. Czuję po...
więcej Pokaż mimo to"Tajemnice Fleat House" przypadły mi do gustu. Bardzo lubię powieści autorki, moja ulubioną, spośród przeczytanych jest "Dziewczyna na klifie". Lucinda Riley potrafi sprawić, że nie tylko czytamy ale również przenosimy się do wykreowanego przez nią świata. Tym razem tłem powieści staje się angielska prowincja i szkoła z internetem. Niewyjaśniona śmierć ucznia i samobójstwo...
więcej Pokaż mimo to