Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
150 str.
2 godz. 30 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Seria:
- E-marketing
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2015-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-01-01
- Liczba stron:
- 150
- Czas czytania
- 2 godz. 30 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301181642
- Tagi:
- marketing marketing treści content marketing treści w internecie
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna na polskim rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie przykłady.
To praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.
Dodaj do biblioteczki