Reklama według Ottona Kleppnera
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Felberg SJA
- Data wydania:
- 2000-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2000-01-01
- Liczba stron:
- 818
- Czas czytania
- 13 godz. 38 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 839114657X
- Tagi:
- reklama sprzedaż marketing
Reklama według Ottona Kleppnera stanowi najbardziej aktualne kompendium wiedzy w zakresie reklamy na jej obecnym etapie rozwoju - reklamy traktowanej zarówno jako forma sztuki, jak i nauki. Obecna edycja łączy w sobie tradycyjne już walory tej książki z nowym, niezwykle istotnym materiałem, przybliżając tym samym czytelnikom ogromne i fascynujące zmiany, jakie zachodzą w dziedzinie marketingu, reklamy i mediów na przestrzeni ostatnich lat. Zmienność jest bowiem - w opinii autorów - kluczową cechą współczesnej reklamy. W swej obecnej wersji podręcznik prezentuje reklamę jako element marketingu zintegrowanego. Autorzy pokazują, w jaki sposób łączyć reklamę z pozostałymi aspektami przekazu marketingowego. Książka dzieli się na sześć części, obejmujących łącznie 26 rozdziałów. Część pierwsza ukazuje reklamę w ujęciu historycznym - od początków sprzedaży i wymiany towarowej aż po dzień dzisiejszy. Część druga prezentuje temat jakże nieodzowny dla skutecznej reklamy - badania i analizy rynku. Autorzy omawiają także pojęcie cyklu życia produktu oraz pokazują strategie zapewniające niezmienną atrakcyjność wyrobu na stale ewoluującym rynku. Tu również znajdziemy informacje, w jaki sposób należycie określić główne grupy potencjalnych klientów oraz jak opracować najskuteczniejszy plan dotarcia do nich. W trzeciej części zaprezentowano sposoby organizowania kampanii reklamowej, zarówno od strony agencji reklamowej, jak i jej klienta. Tutaj też omówiono proces planowania i przeprowadzenia skomplikowanej akcji reklamowej. Część czwarta traktuje o poszczególnych formach przekazu reklamowego adresowanego do odbiorców za pośrednictwem mediów. Autorzy dokonują przeglądu porównawczego głównych rodzajów mediów, jak telewizja, radio, gazety, czasopisma itp. W części tej wyraźnie podkreślono, iż nie ma lepszych czy gorszych środków przekazu, lecz jedynie pewne nośniki będą lepiej służyć spełnianiu konkretnych celów niż inne. W części piątej Russell i Lane ukazują kreatywny charakter reklamy. Rozdziały 15-22 to zarys kolejnych etapów działania agencji reklamowej (badań, planowania, produkcji),w trakcie których ogólnie nakreślona koncepcja przybiera materialną postać - bądź to jako ogłoszenie w czasopiśmie, bądź też jako spot reklamowy w telewizji. Ostatnia, szósta część książki prezentuje kilka szczegółowych aspektów reklamy. Rozdział 24 omawia specyficzne problemy nieodłącznie związane z reklamą o zasięgu międzynarodowym. Rozdział 25 przedstawia liczne pułapki prawne czyhające na twórców reklamy. I w końcu rozdział 26 skupia naszą uwagę na etycznych stronach reklamy.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE