Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Harvard Business Review on Corporate Responsibility
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2007-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2007-01-01
- Liczba stron:
- 240
- Czas czytania
- 4 godz. 0 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324609079
- Tłumacz:
- Michał Lipa
- Tagi:
- Harvard Business
Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą sytuację gospodarczą, wyznaczają nowe style zachowań konkurencyjnych, a niejednokrotnie oddziałują także i na politykę. Jednak skoro u podstaw ich powstania leżą powiększanie zysków i gromadzenie zasobów, jaką rzeczywistość społeczną mają szansę nam wykreować? Autorami zebranych tu artykułów są Michael E. Porter oraz C.K. Prahalad -najlepsi światowi specjaliści w dziedzinie konkurencyjności firm oraz możliwości finansowych związanych z najniższą warstwą piramidy , czyli największą, ale najuboższą grupą socjoekonomiczną. Wskazują oni współczesnym menedżerom korzyści płynące z zaangażowania w sprawy społeczne. Otwierają oczy na potencjał tkwiący w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań i technologii w celu zaspokojenia potrzeb socjalnych. Zdradzają sposoby odnoszenia sukcesu na nowych rynkach dzięki marketingowi promującemu postawy obywatelskie. Zarabianie na biednych -kiedy ubodzy stają się klientami. Czysta filantropia czy czysty biznes -zarabianie dobroczynnością. Handel tworzący dobrobyt -globalizacja przynosząca korzyści. Przywódcza rola przedsiębiorstw -nowy model zachowań prospołecznych. Zaangażowanie społeczne przewagą konkurencyjną -Cisco Networking Academy Program. Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania. Etyka w biznesie pełni funkcję podobną do kodeksu drogowego. Nie wszyscy go przestrzegają, ale gdyby go nie było, na drogach zapanowałby chaos.
Autorzy książki występują pod egidą Harvard Business School Press.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 3
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE