rozwińzwiń

Kobiecy biznes. Jak założyć i rozwinąć własną działalność?

Okładka książki Kobiecy biznes. Jak założyć i rozwinąć własną działalność? Katarzyna Głąb
Okładka książki Kobiecy biznes. Jak założyć i rozwinąć własną działalność?
Katarzyna Głąb Wydawnictwo: Self Publishing biznes, finanse
92 str. 1 godz. 32 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Self Publishing
Data wydania:
2015-07-28
Data 1. wyd. pol.:
2015-07-28
Liczba stron:
92
Czas czytania
1 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
9788378590408
Tagi:
biznes kobieta firma działalność gospodarcza
Średnia ocen

6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,3
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki Startupowcy. Jak polskie start-upy podbijają świat Krzysztof Domaradzki, Artur Kurasiński
Ocena 7,2
Startupowcy. J... Krzysztof Domaradzk...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
3 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
1662
1653

Na półkach: ,

E-book kierowany jest do aktywnych kobiet, które dopiero co stawiają lub chcą postawić pierwsze kroki w kreowaniu własnego biznesu. Chociaż sama tematyka jest obszerna i miejscami dość trudna, to Katarzyna Głąb postawiła sobie za cel wyjaśnienie tych zawiłości. Lekkie pióro autorki skraca dystans pomiędzy Czytelnikiem, a różnymi wymogami, definicjami czy przepisami, co wcale nie jest prostym zadaniem w pisaniu książek o tematyce biznesowej.
Co takiego znajdziemy na niespełna 100 stronach? Dość dużo jak dla osoby, która wizję swojej firmy miała jak dotąd tylko w wyobraźni. Zarówno jeżeli chodzi o proces zakładania, zarządzania jak i promocji. Wszystko przeplatane przykładami i praktycznymi rozwiązaniami. Podróż z książką zaczynamy od weryfikacji samego pomysłu na biznes, jego użyteczności i określenia grupy docelowej. Następnie poruszone są kwestie biznes planu, na co zwracać uwagę i jak zrobić pierwszy jego zarys. W końcu przechodzimy do najważniejszego elementu – zakładania własnej działalności. Autorka w prosty sposób przedstawia, co należy wcześniej przygotować oraz gdzie i jak zakłada się jednoosobową działalność gospodarczą. Wszystko to w siedmiu krokach, z czego część, jak pokazuje autorka, można załatwić nie ruszając się z domu. Kolejne rozdziały poświęcone są już marketingowi i rozwojowi firmy – o tym jakie funkcje powinien spełniać biznes oraz jakie problemy rozwiązywać. Dużo miejsca poświęcone jest na budowanie swojego wizerunku oraz planowaniu działań marketingowych na przyszłość. Znajdziemy również nieco informacji na temat networkingu, finansów i ich kontroli. Wszystko w bardzo przyswajalnej i przyjemnej kobiecej narracji.

Pełna recenzja na stronie:
http://moznaprzeczytac.pl/kobiecy-biznes-jak-zalozyc-i-rozwinac-wlasna-dzialalnosc-katarzyna-glab/

E-book kierowany jest do aktywnych kobiet, które dopiero co stawiają lub chcą postawić pierwsze kroki w kreowaniu własnego biznesu. Chociaż sama tematyka jest obszerna i miejscami dość trudna, to Katarzyna Głąb postawiła sobie za cel wyjaśnienie tych zawiłości. Lekkie pióro autorki skraca dystans pomiędzy Czytelnikiem, a różnymi wymogami, definicjami czy przepisami, co...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    6
  • Przeczytane
    4
  • Posiadam
    2
  • Marketing
    1
  • Posiadam - e-book
    1
  • Blogosfera
    1
  • 2017
    1
  • Poradniki, Popularnonaukowe
    1
  • Biznes / własna firma
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Kobiecy biznes. Jak założyć i rozwinąć własną działalność?


Podobne książki

Przeczytaj także