forum Oficjalne Aktualności
Redaktorzy LC polecają książki na Gwiazdkę
Do Świąt zostały jeszcze dwa tygodnie. To dobry moment, żeby zaplanować zakup prezentów. My, mole książkowe nie mamy najmniejszego problemu z odpowiedzią na pytanie: co kupić? Wiadomo, książkę! Ale już z wyborem konkretnego tytułu może być gorzej. Jeśli stoicie bezradnie przed księgarnianymi półkami, bądź nie wiecie jaki tytuł wpisać w wyszukiwarkę, zapoznajcie się z rekomendacjami naszych serwisowych redaktorów.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [13]
Ja tymczasem spędzę święta w towarzystwie Morderstwo w Boże Narodzenie :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postLabirynt Śniących książek-to coś może być dla mnie...może ktoś wpadnie na taki pomysł gwiazdkowy:-)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMam uwagę do wypowiedzi p. Remigiusza Mroza na temat polecanego thrillera. czy dobrze zrozumiałem, że autor polecanki nie czytał polecanej książki? "(...) ostatecznie zdałem się na to, co usłyszałem od wydawców."? Miałem okazję przeczytać omawianego "Pielgrzyma" i powodem, dla którego sprawdziłem wypowiedź p. Mroza, była jedynie ciekawość, co mogło komuś w tej książce się...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Jak pisałem - w gatunku thrillera miałem niemały problem z wyborem jednej pozycji, stąd ostatecznie szalę przechylił czynnik zewnętrzny. ;)
A czy książka się podoba, czy nie - rzecz subiektywna. Mnie się podobała. ;)
No proszę, miła niespodzianka, książki, które już mam i polecam lub planuję nabyć. Zainteresowała mnie Kocham cię, Lilith (już dawno dodałam na listę do przeczytania), a także Boginie z Žítkovej , zwróciłabym też uwagę na Miasto Śniących Książek
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
"Echopraksja" i "Labirynt śniących książek", a także "Cud chłopak" oraz "Szukając Alaski" to pozycje, na które zwróciłam uwagę.
Dodam jednak, że chociaż było dla "każdego coś miłego", to zabrakło czegoś dla fanów klasycznej fantasy. Szkoda, ale po za tym bardzo ciekawa lista.
Zdecydowanie zestaw 4, a w nim Marias i Lemaitre!
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postA Ja chyba się skusze na zestaw Sylwii Sekret :)choć Michał Cetnarowski też kusi
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZobaczyłem co się powtarza i te lądują na półce chcę przeczytać: "Przebudzenie", "Zapiski nosorożca" i "Echoprakcja".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postA mi jakoś najbliżej do zestawu Remigiusza Mroza. Tylko po tego Greena jakoś nie mam ochoty sięgać...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post