Grywalizacja (3)
  • Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
    Autor:
    Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak n...
    czytelników: 3 | opinie: 41 | ocena: 6,83 (253 głosy)
  • Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
    Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
    Autorzy:
    Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innym...
    czytelników: 2 | opinie: 4 | ocena: 6,62 (13 głosów) | inne wydania: 1
  • Lojalność 3.0
    Lojalność 3.0
    Autor:
    Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by wyróżnić produkty na rynku, szybko straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku wydaje się na nie miliardy, choć...
    czytelników: 1 | opinie: 2 | ocena: 7,17 (6 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd