forum Grupy użytkowników Manga&Anime
Ulubione anime
odpowiedzi [71]
Hmmm... Higurashi, Elfen Lied, Highschool of the dead.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMoje ulubione to zdecydowanie Elfen Lied i Death Note. Ciągle nie mogę znaleźć innego anime, które by mnie tak wciągnęło jak te dwa
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postSpróbuj Tokyo Ghoul, K-Project i Attack on Titan :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Moim ulubionym to oczywiście Naruto. Jest świetne! ale oprócz tego jeszcze Zero no Tsukaima, Dragon Ball (chociaż oglądałam go tak dawno, że mało co pamiętam :D) no i może jeszcze Chobits
do Polaris: Toradora! było fajne tylko do 23 odcinka. zakończenie miało głupie trochę. mogło się fajniej skończyć :D
Najwspanialsze anime według mnie to Air. Za nim jest Azumanga Daioh, Kobato., Toradora!, Lucky Star... Można by jeszcze długo wymieniać! :D
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUżytkownik wypowiedzi usunął konto
sporo by się ich dało wymienić ;) ale najbardziej uwielbiam Sengoku Basara, Kuroshitsuji, Death Note i Yami no Matsuei :D
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postNaruto!!! - To zdecydowanie moje ulubione anime. Oprócz tego: Bleach, Claymore, Death Note, no i FMA(chociaż z tego ostatniego chyba bardziej lubię mangę).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZ tasiemców będzie Bleach, Dragon Ball i ostatnio Naruto. Z krótszych serii Hellsing, Death Note, Higurashi No Naku Koro Ni, Elfen Lied i FMA :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Witam, skoro już tu jestem może skorzystam na tym... Poproszę was o podanie swojego ulubionego anime.
Moim ulubionym jest Vampire Knight i Desu Noto (Death Note). Polecam je naprawdę każdemu :)