rozwiń zwiń

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

Okładka książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Jarek Szczepański Wydawnictwo: Onepress biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Onepress
Data wydania:
2018-02-01
Data 1. wyd. pol.:
2018-02-01
Język:
polski
ISBN:
9788328325500
Średnia ocen

                7,9 7,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,9 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
196
193

Na półkach:

Na wstępie możemy przeczytać ,, Strategia to ambitna droga ku zmianie obecnego położenia na korzystniejsze”. Zgadzam się z tym twierdzeniem, ponieważ każdy jasno wytyczony plan zbliża nas do osiągnięcia założonych celów. Oczywiście droga ta nie jest prosta, a zawiła i wielokrotnie zaskakująca, ale zazwyczaj jest to gra warta świeczki.

,,Złota strategia marki” to zdecydowanie nie jest zwykła książka. To kompendium wiedzy, bądź swoistego rodzaju podręcznik. Ilość wiedzy, którą mi przekazano jest ogromna. Cieszę się, że została napisana zrozumiałym i spójnym językiem. Autor wtrąca mnóstwo pytań i odpowiedzi, rozważa i debatuje razem z nami. Dodatkowo podaje przykłady „z życia wzięte”.

Tekst został uzupełniony o grafiki, wykresy i tabelki. Mi osobiście bardzo pomaga to lepiej zrozumieć dany temat.

Co ciekawe czytając czułam się trochę jakbym siedziała z mądrymi głowami na Wall Street i poznawała tajniki osiągnięcia sukcesu, większych zysków, a przede wszystkim przewagi rynkowej 😅

Dla każdej osoby interesującej się marketingiem, prowadzącej własną firmę, będącym liderem lub po prostu zaciekawionej tematem - gorąco polecam !

Na wstępie możemy przeczytać ,, Strategia to ambitna droga ku zmianie obecnego położenia na korzystniejsze”. Zgadzam się z tym twierdzeniem, ponieważ każdy jasno wytyczony plan zbliża nas do osiągnięcia założonych celów. Oczywiście droga ta nie jest prosta, a zawiła i wielokrotnie zaskakująca, ale zazwyczaj jest to gra warta świeczki.

,,Złota strategia marki” to...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    34
  • Przeczytane
    11
  • Posiadam
    2
  • Biznes
    1
  • BIBLIOTEKA
    1
  • CONTENT MARKETING
    1
  • Pożyczone od Znajomych
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • Marketing & PR
    1
  • 💟 WTK - z Targów 2024 💟
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków


Podobne książki

Przeczytaj także