Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Data wydania:
- 2018-02-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2018-02-01
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788328325500
Teraz strategia jest prosta!
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?
Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku.
Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku.
Zacznij osiągać więcej dzięki lepszej strategii.
Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia wiedzę o strategii i weryfikuje ją w rynkowej praktyce. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał też dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na swoim koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książki jsmarketing.pl.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 34
- 11
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Dodaj cytat
Opinia
Na wstępie możemy przeczytać ,, Strategia to ambitna droga ku zmianie obecnego położenia na korzystniejsze”. Zgadzam się z tym twierdzeniem, ponieważ każdy jasno wytyczony plan zbliża nas do osiągnięcia założonych celów. Oczywiście droga ta nie jest prosta, a zawiła i wielokrotnie zaskakująca, ale zazwyczaj jest to gra warta świeczki.
,,Złota strategia marki” to zdecydowanie nie jest zwykła książka. To kompendium wiedzy, bądź swoistego rodzaju podręcznik. Ilość wiedzy, którą mi przekazano jest ogromna. Cieszę się, że została napisana zrozumiałym i spójnym językiem. Autor wtrąca mnóstwo pytań i odpowiedzi, rozważa i debatuje razem z nami. Dodatkowo podaje przykłady „z życia wzięte”.
Tekst został uzupełniony o grafiki, wykresy i tabelki. Mi osobiście bardzo pomaga to lepiej zrozumieć dany temat.
Co ciekawe czytając czułam się trochę jakbym siedziała z mądrymi głowami na Wall Street i poznawała tajniki osiągnięcia sukcesu, większych zysków, a przede wszystkim przewagi rynkowej 😅
Dla każdej osoby interesującej się marketingiem, prowadzącej własną firmę, będącym liderem lub po prostu zaciekawionej tematem - gorąco polecam !
Na wstępie możemy przeczytać ,, Strategia to ambitna droga ku zmianie obecnego położenia na korzystniejsze”. Zgadzam się z tym twierdzeniem, ponieważ każdy jasno wytyczony plan zbliża nas do osiągnięcia założonych celów. Oczywiście droga ta nie jest prosta, a zawiła i wielokrotnie zaskakująca, ale zazwyczaj jest to gra warta świeczki.
więcej Pokaż mimo to,,Złota strategia marki” to...