Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej

Okładka książki Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej
Agnieszka Siemińska Wydawnictwo: Neuromarka biznes, finanse
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Neuromarka
Data wydania:
2021-05-10
Data 1. wyd. pol.:
2021-05-10
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788396106407
Tagi:
marketing neuromarketing sprzedaż storytelling
Średnia ocen

                8,6 8,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,6 / 10
8 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
402
201

Na półkach:

Fantastyczna książka, która serwując najnowszą wiedzę z marketingu i sprzedaży zachowuje trudny, lecz tu doskonale wyważony balans miedzy kwestiami komunikacji i promocji a
właśnie sprzedażą, do której ostatecznie powinny one prowadzić. Całość obficie ugarnirowana smakowitą wiedzą z psychologii człowieka i socjologii zachowań grupowych. BRAĆ!

Fantastyczna książka, która serwując najnowszą wiedzę z marketingu i sprzedaży zachowuje trudny, lecz tu doskonale wyważony balans miedzy kwestiami komunikacji i promocji a
właśnie sprzedażą, do której ostatecznie powinny one prowadzić. Całość obficie ugarnirowana smakowitą wiedzą z psychologii człowieka i socjologii zachowań grupowych. BRAĆ!

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    39
  • Przeczytane
    11
  • Teraz czytam
    3
  • 2021
    1
  • Marketing
    1
  • Posiadam
    1
  • Do kupienia
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej


Podobne książki

Przeczytaj także