rozwiń zwiń

Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Okładka książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?
Piotr Golczyk Wydawnictwo: Novae Res poradniki
160 str. 2 godz. 40 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Novae Res
Data wydania:
2018-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2018-01-01
Liczba stron:
160
Czas czytania
2 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
9788381472173
Średnia ocen

                6,4 6,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,4 / 10
8 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
149
18

Na półkach:

Książka fajna i przyjemnie się jej słucha. Daje też do myślenia. Jednak trochę mnie drażni, jak autor po kolei pisze, że szefowie marketingu powinni mieć pod sobą szefów sprzedaży, działy IT i żeby najlepiej na CEO wybierać ludzi z marketingu. Choć może niepotrzebnie się czepiam, bo IT, finanse, sprzedaż,.... też tak o sobie myślą :) Niby książka mówi o współpracy z innymi działami, ale cały czas daje do zrozumienia, że najlepiej by było, żeby to było współpraca oparta o podległość działowi marketingu :)

Książka fajna i przyjemnie się jej słucha. Daje też do myślenia. Jednak trochę mnie drażni, jak autor po kolei pisze, że szefowie marketingu powinni mieć pod sobą szefów sprzedaży, działy IT i żeby najlepiej na CEO wybierać ludzi z marketingu. Choć może niepotrzebnie się czepiam, bo IT, finanse, sprzedaż,.... też tak o sobie myślą :) Niby książka mówi o współpracy z innymi...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    14
  • Przeczytane
    10
  • Posiadam
    2
  • Marketing
    2
  • 2019
    1
  • Audiobook
    1
  • ! BŚ
    1
  • Marketing & PR
    1
  • Recenzja
    1
  • Nie mam [!]
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?


Podobne książki

Przeczytaj także