Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Tytuł oryginału:
- Python Programming for the Absolute Beginner, 3rd Edition
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2014-10-27
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-10-27
- Liczba stron:
- 432
- Czas czytania
- 7 godz. 12 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788324693580
- Tłumacz:
- Grzegorz Pawłowski
- Tagi:
- Python programowanie programowanie obiektowe języki programowania nauka programowania podręczniki informatyka
Chcesz się nauczyć programować? Świetna decyzja! Wybierz język obiektowy, łatwy w użyciu, z przejrzystą składnią. Python będzie wprost doskonały! Rozwijany od ponad 20 lat, jest dojrzałym językiem, pozwalającym tworzyć zaawansowane aplikacje dla różnych systemów operacyjnych. Ponadto posiada system automatycznego zarządzania pamięcią, który zdejmuje z programisty obowiązek panowania nad tym skomplikowanym obszarem.
Jeżeli zdecydowałeś się na naukę programowania w tym języku, to przyszła pora na wybór książki. Ta, którą trzymasz w rękach, będzie strzałem w dziesiątkę! Sięgnij po nią i przekonaj się, jak skonfigurować swoje środowisko pracy i rozpocząć przygodę z Pythonem. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, co to są typy proste, zmienne, instrukcje warunkowe, pętle oraz listy. Ponadto nauczysz się tworzyć listy i funkcje oraz obsługiwać wyjątki i korzystać z plików. Gdy już zbudujesz fundamenty wiedzy na temat języka Python, przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień. Programowanie obiektowe, tworzenie grafiki oraz graficznego interfejsu użytkownika, tworzenie animacji i efektów dźwiękowych to tylko niektóre z poruszanych tematów. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla wszystkich osób, które zamierzają opanować język Python!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 61
- 48
- 20
- 19
- 8
- 4
- 2
- 2
- 2
- 2
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Książkę przeczytałem kilka razy i o dziwo za każdym razem znalazłem coś nowego, czego wcześniej nie zauważyłem, bądź uznałem daną informację za mało ważną.
Dzięki tej książce od 0 nauczyłem się programować proste programy, a to dało mi podstawę do nauki bardziej zawiłych zagadnień. Jedyny minus jaki znalazłem to opieranie się głównie na pakiecie livewires podczas nauki tworzenia gier z interfejsem graficznym. Według mnie lepszym rozwiązaniem byłoby wykorzystanie pygame, bo to on ma więcej zwolenników w wyniku czego łatwiej można znaleźć wyjaśnienie czemu mój program działa tak, a nie inaczej.
Książkę przeczytałem kilka razy i o dziwo za każdym razem znalazłem coś nowego, czego wcześniej nie zauważyłem, bądź uznałem daną informację za mało ważną.
więcej Pokaż mimo toDzięki tej książce od 0 nauczyłem się programować proste programy, a to dało mi podstawę do nauki bardziej zawiłych zagadnień. Jedyny minus jaki znalazłem to opieranie się głównie na pakiecie livewires podczas nauki...
Bardzo dobra książka, aby zacząć swoją przygodę z Pythonem. Zaczynałem od tej książki. Znajdują się w niej wszystkie potrzebne informacje i wiedzą na starcie. Napisana zrozumiałem językiem choć w pewnych momentach jak na przykład w trakcie wprowadzenia pojęcia dekoratorów autor nie wyjaśnia już dokładnie po co to jest. Te nieliczne momenty stanowią minus publikacji.
Bardzo dobra książka, aby zacząć swoją przygodę z Pythonem. Zaczynałem od tej książki. Znajdują się w niej wszystkie potrzebne informacje i wiedzą na starcie. Napisana zrozumiałem językiem choć w pewnych momentach jak na przykład w trakcie wprowadzenia pojęcia dekoratorów autor nie wyjaśnia już dokładnie po co to jest. Te nieliczne momenty stanowią minus publikacji.
Pokaż mimo toPodstawy Pythona są dosyć dobrze wyjaśnione, chociaż książka nie nadaje się do bycia jedynym kompletnym źródłem nauki. W zasadzie to chyba lepiej skorzystać z darmowych źródeł w necie, czy nawet chociażby z "Zanurkuj w Pythonie". Trochę szkoda, że livewires nie działa z nową wersją pythona, poza tym i tak lepiej jest się nauczyć pygame.
Podstawy Pythona są dosyć dobrze wyjaśnione, chociaż książka nie nadaje się do bycia jedynym kompletnym źródłem nauki. W zasadzie to chyba lepiej skorzystać z darmowych źródeł w necie, czy nawet chociażby z "Zanurkuj w Pythonie". Trochę szkoda, że livewires nie działa z nową wersją pythona, poza tym i tak lepiej jest się nauczyć pygame.
Pokaż mimo toJeśli jakimś przypadkiem trafisz na tą książkę to jej nie czytaj. Brak podstawowych wyjaśnień, co do języka. Pisanie w kółko funkcji print i jesteś jeden z drugim PROGRAMISTĄ.
Jeśli jakimś przypadkiem trafisz na tą książkę to jej nie czytaj. Brak podstawowych wyjaśnień, co do języka. Pisanie w kółko funkcji print i jesteś jeden z drugim PROGRAMISTĄ.
Pokaż mimo toSolidna książka dla wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się podstaw Pythona w zabawny sposób - tworząc proste gry. Zawiera bardzo dużo kodu gier, tłumaczonego linijka po linijce. Jednak czegoś mi w niej brakuje, może większej ilości teorii na temat samego języka, a nie dokładnego tłumaczenia, co robi konkretny kod.
Solidna książka dla wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się podstaw Pythona w zabawny sposób - tworząc proste gry. Zawiera bardzo dużo kodu gier, tłumaczonego linijka po linijce. Jednak czegoś mi w niej brakuje, może większej ilości teorii na temat samego języka, a nie dokładnego tłumaczenia, co robi konkretny kod.
Pokaż mimo to