Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty
- Kategoria:
- informatyka, matematyka
- Tytuł oryginału:
- Tricks of the 3D Game Programming Gurus
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2004-04-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2004-04-01
- Liczba stron:
- 1312
- Czas czytania
- 21 godz. 52 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 83-7361-267-X
- Tagi:
- informatyka programowanie programowanie gier
Swoje triki zdradzą Ci prawdziwi guru ze świata twórców gier
Tworzenie gier 3D wymaga opanowania nie tylko języka programowania, ale także wielu innych dziedzin wiedzy -- analizy matematycznej, rachunku macierzowego i wektorowego oraz geometrii. Oczywiście każda z tych nauk została już opisana w dziesiątkach tomów. Książka, którą trzymasz w ręce, zawiera wszystkie informacje niezbędne do stworzenia gry 3D działającej w środowisku Windows, zebrane w jednym tomie. Korzystając z niej, nie będziesz już musiał przerzucać tysięcy stron w poszukiwaniu potrzebnego Ci wzoru.
Autor książki, wykorzystując ponad dwudziestopięcioletnie doświadczenie w programowaniu, przedstawi Ci:
algorytmy matematyczne wykorzystywane w grafice 3D,
zasady programowania w Windows i DirectX,
algorytmy wyświetlania grafiki 2D i 3D,
techniki animacji i renderingu 3D,
mapowanie tekstur,
techniki symulacji oświetlenia i wiele innych informacji.
Korzystając z tej książki, opracujesz doskonały, oparty wyłącznie na warstwie oprogramowania silnik 3D dla gry, wykorzystasz w swoich grach modele i postaci stworzone w programach 3D, stworzysz realistyczną scenerię gry 3D i zoptymalizujesz kod źródłowy programu pod kątem szybkości jego wykonywania.
Takich informacji nie znajdziesz w żadnej innej książce.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 7
- 4
- 3
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Bardzo dobra pozycja. Nie udało mi się jednak dobrnąć do końca w lekcjach, jakie autor przeprowadza - brakło mi wiedzy z programowania gier 2D, którą autor zawarł w poprzedniej swej książce i do której czasem się odnosi, a która to książka nigdy nie została u nas wydana i która - gdy już gdzieś się pojawi w oryginale (z powodu wąskiej specjalizacji tematu, dla mnie oryginał byłby słabo czytelny) - to w przesadnie wysokiej cenie. Szkoda, że nikt nie zdecydował się jej wydać, choć Helion swego czasu potrafił wydać niemal całą serię "Perełki Programowania Gier", będącą de facto zbiorem luźnych artykułów, których przydatność najczęściej bywa, hmmm... dyskusyjna. Tym niemniej, wracając do opisywanej tu "Triki Najlepszych Programistów Gier 3D...", pozycja ta warta jest posiadania i na pewno korzystnie jest zdecydować się poszerzyć swą wiedzę za jej pomocą (jest przystępnie napisana),jeśli ktoś, tak jak ja, z programowaniem gier nie miał wcześniej do czynienia.
Bardzo dobra pozycja. Nie udało mi się jednak dobrnąć do końca w lekcjach, jakie autor przeprowadza - brakło mi wiedzy z programowania gier 2D, którą autor zawarł w poprzedniej swej książce i do której czasem się odnosi, a która to książka nigdy nie została u nas wydana i która - gdy już gdzieś się pojawi w oryginale (z powodu wąskiej specjalizacji tematu, dla mnie oryginał...
więcej Pokaż mimo to