rozwińzwiń

Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty

Okładka książki Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty André LaMothe
Okładka książki Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty
André LaMothe Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
1312 str. 21 godz. 52 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
Tricks of the 3D Game Programming Gurus
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2004-04-01
Data 1. wyd. pol.:
2004-04-01
Liczba stron:
1312
Czas czytania
21 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
83-7361-267-X
Tagi:
informatyka programowanie programowanie gier
Średnia ocen

8,5 8,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Sztuczki i tajemnice programowania gier André LaMothe, John Ratcliff, Mark Seminatore, Denise Tyler
Ocena 8,0
Sztuczki i taj... André LaMothe, John...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
102
99

Na półkach: ,

Bardzo dobra pozycja. Nie udało mi się jednak dobrnąć do końca w lekcjach, jakie autor przeprowadza - brakło mi wiedzy z programowania gier 2D, którą autor zawarł w poprzedniej swej książce i do której czasem się odnosi, a która to książka nigdy nie została u nas wydana i która - gdy już gdzieś się pojawi w oryginale (z powodu wąskiej specjalizacji tematu, dla mnie oryginał byłby słabo czytelny) - to w przesadnie wysokiej cenie. Szkoda, że nikt nie zdecydował się jej wydać, choć Helion swego czasu potrafił wydać niemal całą serię "Perełki Programowania Gier", będącą de facto zbiorem luźnych artykułów, których przydatność najczęściej bywa, hmmm... dyskusyjna. Tym niemniej, wracając do opisywanej tu "Triki Najlepszych Programistów Gier 3D...", pozycja ta warta jest posiadania i na pewno korzystnie jest zdecydować się poszerzyć swą wiedzę za jej pomocą (jest przystępnie napisana),jeśli ktoś, tak jak ja, z programowaniem gier nie miał wcześniej do czynienia.

Bardzo dobra pozycja. Nie udało mi się jednak dobrnąć do końca w lekcjach, jakie autor przeprowadza - brakło mi wiedzy z programowania gier 2D, którą autor zawarł w poprzedniej swej książce i do której czasem się odnosi, a która to książka nigdy nie została u nas wydana i która - gdy już gdzieś się pojawi w oryginale (z powodu wąskiej specjalizacji tematu, dla mnie oryginał...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    7
  • Posiadam
    4
  • Przeczytane
    3
  • Informatyka, elektronika itp
    1
  • Informatyka
    1
  • Poradniki
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty


Podobne książki

Przeczytaj także