Najnowsze artykuły
-
ArtykułySherlock Holmes na tropie genetycznego skandalu. Nowa odsłona historii o detektywie już w StorytelBarbaraDorosz1
-
ArtykułyDostajesz pudełko z informacją o tym, jak długo będziesz żyć. Otwierasz? „Miara życia” Nikki ErlickAnna Sierant3
-
ArtykułyMagda Tereszczuk: „Błahostka” jest o tym, jak dobrze robi nam uporządkowanie pewnych kwestiiAnna Sierant1
-
ArtykułyLos zaprowadzi cię do domu – premiera powieści „Paryska córka” Kristin HarmelBarbaraDorosz1
Popularne wyszukiwania
Polecamy
Biblioteczka
Filtry
Książki w biblioteczce
[2]
Generuj link
Zmień widok
Sortuj:
Wybrane półki [1]:
Średnia ocen:
7,1 / 10
150 ocen
Na półkach:
Czytelnicy: 290
Opinie: 30
Przeczytał:
2018-05-12
2018-05-12
Średnia ocen:
7,4 / 10
615 ocen
Ocenił na:
9 / 10
Na półkach:
Zobacz opinię (7 plusów)
Czytelnicy: 1641
Opinie: 93
Zobacz opinię (7 plusów)
Możesz uczyć się budowania marki osobistej podpatrując działania różnych wpływowych ludzi ze swojej branży, ale widzisz wtedy tylko efekty udanych projektów. Nie wiesz, co popycha ich w określonym kierunku, dlaczego w pewnych sytuacjach idą z prądem, a w niektórych totalnie pod prąd. Możesz też przeczytać książkę Michała Szafrańskiego i krok po kroku prześledzić jego dojrzewanie w roli blogera i przedsiębiorcy, ale - co najbardziej wartościowe - zrozumieć powody podejmowanych przez niego decyzji. To prowokuje do zadawania sobie pytań o wartości, jakimi kierujesz się nie tylko w biznesie, ale po prostu w życiu.
Śledzę działalność Michała w sieci już od trzech lat, jest transparentny, sporo mówi i pisze o sobie i o swoim biznesie, i wydawało mi się, że znam jego historię. Miałam rację: wydawało mi się. Zobaczyłam, nie tylko ile pracy i twardej wiedzy stoi za spektakularnym sukcesem, ale że warto otworzyć się na relacje z ludźmi, których nie znamy, bez jakichkolwiek oczekiwań. Bo choć Michał pisze, że wielokrotnie szczęśliwe zbiegi okoliczności pozwalały mu na osiągnięcie zakładanych celów, to nie wydarzyłyby się one, gdyby nie otwartość na drugiego człowieka.
Powiem wprost: jeśli jesteś małym przedsiębiorcą i działasz w sieci, patrzysz długofalowo i zależy Ci na byciu postrzeganym jako ekspert od uprawy ziemniaków, psychologii dziecięcej czy jakiegokolwiek innego zagadnienia, nie znajdziesz bardziej wiarygodnego nauczyciela niż Michał Szafrański i lepszego podręcznika niż ZCWP.
Możesz uczyć się budowania marki osobistej podpatrując działania różnych wpływowych ludzi ze swojej branży, ale widzisz wtedy tylko efekty udanych projektów. Nie wiesz, co popycha ich w określonym kierunku, dlaczego w pewnych sytuacjach idą z prądem, a w niektórych totalnie pod prąd. Możesz też przeczytać książkę Michała Szafrańskiego i krok po kroku prześledzić jego...
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo to