forum Grupy użytkowników Gry i zabawy
Którą piosenkę wolisz ?
odpowiedzi [245]
Hades ma bardzo ładny obrazek, totalnie w moim stylu, piosenka też zacna, emocjonalna, lubię takie. Ta druga też nacechowana mocnymi emocjami, obie prawdziwe, ciężki wybór, ale jednak wybieram Darren Korb & Ashley Barret.
Felicjan Andrzejczak - Jolka, Jolka pamiętasz (wersja live z koncertu 1 listopada 2021)
https://youtu.be/67ChTqtI-oc
vs
Igor Herbut - Krakowski...
Frozen! :D
Darren Korb & Ashley Barret - Good Riddance
https://www.youtube.com/watch?v=Yco-B4BSaj4
czy
Filip Rudan & Albina - Lovely
https://www.youtube.com/watch?v=_-PT8qmFl_0
Fever Ray, uwielbiam ten kawałek, znałam przed Vikings, ale dopiero po serialu pokochałam 😍
Madonna - Frozen
https://www.youtube.com/watch?v=XS088Opj9o0
czy
Backstreet Boys - Everybody
https://www.youtube.com/watch?v=6M6samPEMpM
Zdecydowanie Zegarmistrz Światła Purpurowy, oj zdecydowanie.
The Handsome Family - Far From Any Road z True Detective
https://www.youtube.com/watch?v=p4zluA60hjs
czy
Fever Ray - If I Had a Heart z Vikings
https://www.youtube.com/watch?v=EBAzlNJonO8
Nie mój rodzaj muzyki (chociaż to trochę jak poezja śpiewana chyba, nie? to jakichś ulubieńców bym znalazła, zaraz zresztą zaprezentuję), ale z dwojga złego wybieram Bajora.
Zegarmistrz Światła Purpurowy (Tadeusz Woźniak)
https://www.youtube.com/watch?v=A41PF4lUkrg
czyli mój absolutny ulubieniec w tych klimatach, mam ciarki niemalże zawsze, kiedy słucham, warstwa liryczna...
Zdecydowanie nie jestem fanką metalu. Preferuję inne gatunki rocka. No ale wybieram polską.
Dwie piosenki o Gałczyńskim. Która lepsza?
Michał Bajor - Chciałbym: https://www.youtube.com/watch?v=qUWBHYKgPDg
vs
Kwartet ProForma - Serwus, OchTyVita! - https://www.youtube.com/watch?v=ujt4a3ONbX8
Tymek, Brodka, Urbański - Ostatni, jestem fanką całej trójki, jestem fanką Varius Manx, nie mogło być inaczej, utwór absolutnie wymiata, mam ciarki
za to Kamiński i Szroeder to nie moje klimaty, Ralpha na pewno cenię (nie tylko dlatego, że piłam na jego osiemnastce 😉) i podziwiam jako artystę, ale poza pojedynczymi sytuacjami, kiedy słucham namiętnie (np. Kosmiczne...
Wild Cherry - Play That Funky Music, bo brzmi troszkę zawadiacko. Twisting jest czysto beztroskie, też fajne.
Tymek, Brodka, Urbański - Ostatni
https://www.youtube.com/watch?v=xR_Pa1LY8mc
czy
Natalia Szroeder, Ralph Kamiński - Przypływy
https://www.youtube.com/watch?v=Ks9adt1yiQk
Obie przyjemne, ale wybieram te druga ;)
Wild Cherry - Play That Funky Music
https://www.youtube.com/watch?v=MDZsNksbw2Q
czy
Sam Cooke - Twisting the night away
https://www.youtube.com/watch?v=jSoPeZMHMf4
Już wolę Jennifer Lopez.
Duran Duran - Hungry like a wolf (https://www.youtube.com/watch?v=oJL-lCzEXgI)
czy
Talk Talk - It's my life (https://www.youtube.com/watch?v=cFH5JgyZK1I)