forum Oficjalne Aktualności
Książki, które podobały się wszystkim, ale nie mnie – jakie tytuły znajdują się na waszej liście?
Zapewne nieraz zdarzyło wam się pomyśleć po lekturze danej książki: „Kurczę, wszyscy ją polecają, więc dlaczego mi się nie podobała?”. Przyznajmy się więc do wszystkich naszych niespodziewanych czytelniczych rozczarowań i stwórzmy listę książek, które podobały się wszystkim, tylko nie nam. Oto moje zestawienie.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [250]
,, Rodzina Monet królewna cz. 1" dziewczyny w moim wieku wręcz uwielbiają tą serię ale ja nie mogłam przebrnąć przez 2 tom. O ile 1 był jeszcze w miarę ciekawy to 2 mnie strasznie zanudził. Skończyłam czytać na 11 rozdziale miałam zastój czytelniczy 😕
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postŚlepnąc od świateł, w ogóle nie mogłam tego czytać. Na ogół czytam takie książki, które się nie lansują i czekają na mnie w bibliotece na półce.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Przyjaciele, kochankowie i ta jedna Wielka Straszna Rzecz" - Matthew Perry. Szkoda człowieka, ale książka jest moim zdaniem słaba.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postUlisses - Jamesa Joyce. No niestety. Pokonała mnie.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post"Dwór Cierni i Róż" - jeszcze pare lat temu praktycznie wszyscy zachwycali się książkami Maas i ze świecą było szukać choćby umiarkowanych opini. Podeszłam z wielkimi nadziejami, spodziewając się światotwórstwa na poziomie Sandersona, historii co najmniej tak porywającej jak w "Igrzyskach Śmierci" i magii nie gorszej od tej ze świata Harrego Pottera, a dostałam nudne...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejMoże zbyt ogólnikowo, ale książki Mroza. Pierwszy tom "Parabellum" był ok, drugi to natomiast jeden wielki fabularny babol. Ten sam zarzut mam do "Listów zza grobu" - jakieś to wszystko za proste, a zakończenie to kpina z czytelnika. Chyba więcej nie będę się próbowała zaprzyjaźniać z twórczością tego pisarza.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Świetny temat!
Oto moi kandydacji:
"Nie w humorze" - Fran Lebowizt - serial mnie zachwycił, a książka nie porwała lekko mówiąc.
"Tamte dni, tamte noce" - Andre Aciman - sporo osób pisało o poetyckim języku, ujmującej historii miłosnej, nic z tego tam nie dostrzegłem.
Dla mnie ostatnio wielkim rozczarowaniem była książka Szkoła niemieckich narzeczonych.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postHarry Potter, nigdy się za to nie zabrałem, ani nie zamierzam się zabrać, ja rozumiem piękna historia opisana w fantastyczny sposób, ale zupełnie nie mój klimat.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post