forum Oficjalne O serwisie
Zgłoszenia błędów w działaniu strony
odpowiedzi [7290]
Nie mogę otworzyć na nowej karcie żadnej z moich półek, bo automatycznie pojawiają się książki z półki "przeczytane".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Wiąże się to z problemem opisanym pod linkiem:
http://lubimyczytac.pl/dyskusja/1/4320/zgloszenia-bledow-w-dzialaniu-strony...
zgłaszanym przeze mnie w zeszłym tygodniu, który nie doczekał się odpowiedzi do tej pory.
Dziękujemy za kontakt. W przypadku zgłoszenia z poprzedniego tygodnia prosimy jeszcze o cierpliwość - pracujemy nad rozwiązaniem.
Będziemy wdzięczni za opisanie krok po kroku, w jaki sposób otwiera Pan podstronę półki w nowej karcie. To pozwoli nam na odtworzeniu tego błędu i ułatwi znalezienie usterki. Z góry dziękujemy!
Opcja pierwsza - na tym szarym pasku u góry strony, obok napisu "START" jest "BIBLIOTECZKA" - klikam to. Wtedy najeżdżam myszką na dowolną półkę, klikam prawym przyciskiem myszy, a wtedy (lewym) klikam "Otwórz link w nowej karcie".
Opcja druga - zamiast kliknąć w BIBLIOTECZKA, czekam aż pojawi się pasek z innymi polami i klikam "Moje półki". Wybieram półkę, najeżdżam na...
Dziękujemy za szczegółowy opis - był dla nas ogromnym ułatwieniem.
Usterka została naprawiona. Będziemy wdzięczni za wiadomość, czy półki działają poprawnie.
Tak, wszystko działa doskonale, serdecznie dziękuję za pomoc! :)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postZastanawiam się czy tylko mi nie działają powiadomienia??? Teraz już nie dostaje praktycznie żadnych, a wcześniej też coraz mniej i coraz mniej (jestem ciekawa czy o ewentualnej odpowiedzi na tego posta coś dostanę).
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Dziękujemy za zgłoszenie.
Będziemy wdzięczni za wiadomość, czy przyszło:
- powiadomienie o odpowiedzi na post
- powiadomienie o przyznaniu plusa za opinię o książce "Frankenstein"
Pozdrawiamy serdecznie!
Oba doszły, poprzednio ostatnie powiadomienie, jakie dostałam przyszło w połowie grudnia.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Co się dzieje? Wybieram swoja półkę 'wymienię', a pokazuje mi się półka 'przeczytane'...Wyrywkowo sprawdziłam inne półki - działają prawidłowo. I jeszcze znajomi pokazują się w odwrotnej kolejności...
------------------------------------------------
Wygląda jednak na to, że 3 moje półki przestały istnieć:(((((
Dziękujemy za zgłoszenie.
Z tego, co widzimy, na półki można wejść bez problemu. Proszę zatem spróbować wejść na te półki w trybie incognito przeglądarki - czy wyświetla się ich zawartość?
Ta sama sytuacja.
Od wczoraj zawartość dwóch półek wróciła, natomiast zawartość jednej z półek jest zapożyczeniem z innej.
Prosimy jeszcze o jeden eksperyment - sprawdzenie na innej przeglądarce, czy zawartość tej półki pobiera się prawidłowo.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Dziękujemy za wiadomość.
W wiadomości prywatnej podeślemy kolejne pytania dotyczące problemu.
Kanał RSS jest nieaktualny od 3 miesięcy: http://lubimyczytac.pl/rss
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postW rekomendacjach wyświetlają się inne wydania książek, które już przeczytałam. Screena na dowód nie mam, bo je pokasowałam :p, nie mniej moim zdaniem to bez sensu, po co rekomendować coś, co już znam.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postMnóstwo bardzo różnorodnych problemów wynika ze struktury tutejszej bazy książek, z tego, w jaki powiązane są ze sobą różne wydania. Od dłuższego czasu zapewnia się nas, że trwają prace nad całkowitą przebudową bazy, więc miejmy nadzieję, że, kiedy wreszcie się jej doczekamy, rozwiąże ona większość tego rodzaju problemów.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postTen błąd to jest już ho ho od niepamiętnych czasów :-D
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postCzy jest teraz jakiś problem związany z dodawaniem nowych książek do serwisu? Nigdy nie miałam z tym problemu, a teraz nie mogę dodać książki przy próbie z 2 przeglądarek. Miał ktoś może dzisiaj podobny problem?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Dziękujemy za zgłoszenie.
Proszę spróbować dodać książkę bez okładki. Czy zapisuje się poprawnie?
Nie do końca chyba błąd, ale rzecz skutecznie zniechęcająca do dodawania nowych książek.
Gdy wpisuję autora, pojawia się wybór autora z listy i dobrze, ale nie ma żadnego rozróżnienia między autorami o tym samym nazwisku, co może generować liczne problemy.
Próbowałam dodać dziś książkę Andrzeja Zielińskiego i za żadne skarby nie byłam w stanie stwierdzić, który z pięciu...
Dziękujemy za zgłoszenie.
Właśnie pracujemy nad obiema kwestiami - rozwiązanie pojawi się w serwisie na początku przyszłego tygodnia.
Pozdrawiamy serdecznie!
Chciałem sobie przejrzeć książki w biblioteczce znajomej z jednej konkretnej półki (link: http://lubimyczytac.pl/profil/194376/marta/polka/1251582/fantasy/szczegoly ), ale pojawił się problem. Po pierwsze - pokazuje mi książki automatycznie w opcji "Szczegóły" (to oczywiście jeszcze nie jest błąd), a gdy dla wygody przełączę sobie na "Lista" to pokazane są wszystkie...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejCo się dzieje z Top 100? Nie wiem czy wszędzie, ale u mnie wyskakuje tam coraz mniejsza ilość książek. Wczoraj było ich z 10, a dziś już tylko trzy. To jakiś błąd czy zmiana na stałe?
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Po wejściu na tę stronę możesz od góry ustawić filtry. Wystarczy zwiększyć zakres wyszukiwania. Jeśli okres analizy ustalisz na rok, a datę wydania zmienisz na 'wszystkie', to pojawi się ich kilkadziesiąt.
W chwili obecnej mam 68 pozycji:)
Dzięki, próbowałam to ogarnąć, ale jestem w tym beznadziejna;)
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Witam ponownie,
Przed chwilą napisałam opinię o książce "Mumia" T. Gerritsen, oceniłam, wstawiłam datę, zapisałam. Wchodząc później na stronę z moim wydaniem "Mumii" zauważyłam, że jest zaznaczone (u mnie na profilu, na dole nie było tego co zwykle, czyli "napisz opinię itd") że zmieniłam status książki na "przeczytana", jednak ocena i opinia znikły. Pomyślałam że może coś...
Dziękujemy za zgłoszenie.
W prywatnej wiadomości dopytamy o kilka szczegółów.
Pozdrawiamy serdecznie!