-
ArtykułyCzytamy w weekend. 26 kwietnia 2024LubimyCzytać206
-
ArtykułySzpiegowskie intrygi najwyższej próby – wywiad z Robertem Michniewiczem, autorem „Doliny szpiegów”Marcin Waincetel6
-
ArtykułyWyślij recenzję i wygraj egzemplarz „Ciekawscy. Jurajska draka” Michała ŁuczyńskiegoLubimyCzytać2
-
Artykuły„Spy x Family Code: White“ – adaptacja mangi w kinach już od 26 kwietnia!LubimyCzytać2
Cytaty z tagiem "joga" [50]
[ + Dodaj cytat]
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić. Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi. Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić. Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi. Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".