Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Marketing/Reklama/PR (13)
  • Stop manipulacji
    Stop manipulacji
    Autor:
    Żaden rozsądny kierowca nie pozwoli, by któryś z wziętych przez niego autostopowiczów sam siadał za kierownicą i wybierał kierunek jazdy. Tymczasem w codziennym życiu dzieje się tak bardzo często, gdy...
    czytelników: 14 | opinie: 1 | ocena: 5,8 (5 głosów)
  • Miłość, władza i manipulacja w bliskich związkach
    Miłość, władza i manipulacja w bliskich związkach
    Autor:
    Książka jest psychologiczną analizą zjawiska władzy, wywierania wpływu społecznego i manipulacji w bliskich związkach. Autorka wykorzystała w niej rzetelne wyniki swoich wieloletnich badań. Praca poka...
    czytelników: 67 | opinie: 1 | ocena: 6,93 (15 głosów)
  • Psychologiczne mechanizmy reklamy
    Psychologiczne mechanizmy reklamy
    Autor:
    Książka jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym,jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadająca w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Nie...
    czytelników: 225 | opinie: 6 | ocena: 7,01 (71 głosów) | inne wydania: 1
  • Zakamarki marki
    Zakamarki marki
    Autor:
    Seria: Exclusive [Onepress] [Onepress]
    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość p...
    czytelników: 672 | opinie: 34 | ocena: 7,16 (235 głosów)
  • Marketing
    Marketing
    Autor:
    Najnowsze, zmienione i uzupełnionewydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profe...
    czytelników: 602 | opinie: 11 | ocena: 7,58 (93 głosy) | inne wydania: 1
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
    E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
    Autor:
    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu...
    czytelników: 48 | opinie: 1 | ocena: 6,38 (16 głosów)
  • E-marketing
    E-marketing
    Autor:
    Książka E-marketing zawiera cenne wskazówki i wnioski z pracy nad projektami wielu doświadczonych praktyków branży interaktywnej. Czytelnik pozna dzięki niej współczesne trendy w marketingu internet...
    czytelników: 113 | opinie: 8 | ocena: 7,38 (29 głosów)
  • Sztuka rynkologii
    Sztuka rynkologii
    Autor:
    Nie obawiaj się o to, "co powie rynek" - stwórz własny! Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społecze...
    czytelników: 72 | opinie: 6 | ocena: 6,21 (28 głosów)
  • Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
    Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów
    Autor:
    Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. To ważna n...
    czytelników: 132 | opinie: 6 | ocena: 7,28 (40 głosów)
  • Marketing. Wprowadzenie
    Marketing. Wprowadzenie
    Autorzy:
    Trudno sobie wyobrazic bardziej kompetentnych autorów podrecznika wprowadzajacego do marketingu niz duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykladowca...
    czytelników: 28 | opinie: 0 | ocena: 7 (2 głosy)
  • Manipulacja ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu
    Manipulacja ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu
    Autor:
    Człowiek. Po pierwsze — oddycha. Po drugie — manipuluje. Manipulacja to naturalna aktywność każdego z nas. W każdej sytuacji, gdy chcemy coś osiągnąć lub czegoś świadomie pożądamy. Nawet wtedy, gdy p...
    czytelników: 90 | opinie: 6 | ocena: 7,79 (14 głosów)
  • Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
    Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
    Autor:
    Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w ...
    czytelników: 29 | opinie: 2 | ocena: 5,93 (14 głosów)
  • Content Marketing
    Content Marketing
    Autor:
    Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach i...
    czytelników: 19 | opinie: 1 | ocena: 5,78 (9 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd