Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Branżowe - chcę przeczytać (42)
  • Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
    Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego
    Autorzy:
    Autorzy książki, opierając się na praktycznych doświadczeniach i dogłębnych analizach, pokazują, jakie procesy zachodzą w zupełnie nowych relacjach z klientami. Wskazują także, w jaki sposób można je...
    czytelników: 8 | opinie: 0 | ocena: 7 (2 głosy)
  • Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
    Dodatek gratis! Kolejna wspaniała teoria marketingowa
    Autor:
    Czy znasz jakieś pospolite produkty, które ludzie kupują z powodu gratisowych dodatkówa Perfumy w zestawach z prezentami, chipsy ze zdrapkami, czasopisma z wkładkami specjalnymi, paliwo z kartami na p...
    czytelników: 21 | opinie: 1 | ocena: 7,25 (4 głosy)
  • Zarządzanie marką
    Zarządzanie marką
    Autor:
    Książka jest przeznaczona dla studentów na kierunkach zarządzania i marketingu uczelni różnych typów. Powinna być również lekturą dla osób zaangażowanych w proces zarządzania marką, a więc właścicieli...
    czytelników: 1 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
    Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
    Autor:
    Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dzie...
    czytelników: 23 | opinie: 0 | ocena: 6,17 (6 głosów)
  • Marketing w internecie
    Marketing w internecie
    Autorzy:
    marketing w erze interaktywnej, strategie i taktyki zorientowane na klienta, wpływ komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing b...
    czytelników: 4 | opinie: 0 | ocena: 0 (0 głosów)
  • Dlaczego kupujemy
    czytelników: 85 | opinie: 1 | ocena: 7,57 (21 głosów)
  • Antymatrix
    Antymatrix
    Autor:
    Żyjemy w oplątanym świecie. Oplątanym różnorakimi sieciami, które są widzialne i tajne, mniej i bardziej elastyczne. Uznajemy za realne instytucje i hierarchie, bo sądzimy, że to z nich płynie siła, w...
    czytelników: 63 | opinie: 2 | ocena: 6,71 (24 głosy)
  • Socjologia wizualna. Fotografia jako metoda badawcza
    Socjologia wizualna. Fotografia jako metoda badawcza
    Autor:
    Pierwsza na rynku polskim analiza możliwości zastosowania fotografii w badaniach socjologicznych. Autor - socjolog, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, wielokrotny wykładowca największych świa...
    czytelników: 61 | opinie: 1 | ocena: 6,07 (14 głosów)
  • Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
    Ukryta moc reklamy. Co tak naprawdę wpływa na wybór marki?
    Autor:
    "Ukryta moc reklamy" podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach. Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że rekl...
    czytelników: 40 | opinie: 1 | ocena: 5,38 (13 głosów)
  • Kult Amatora – Jak Internet niszczy Kulturę
    Kult Amatora – Jak Internet niszczy Kulturę
    Autor:
    W książce tej Andrew Keen pisze, że wszelkie blogi, wikipedia, myspace.com oraz youtube.com to zguba współczesnej kultury. Jego zdaniem to właśnie tego typu serwisy niszczą to, na co wcześniej pracowa...
    czytelników: 121 | opinie: 9 | ocena: 5,78 (54 głosy)
  • Ukryta perswazja
    Ukryta perswazja
    Autorzy:
    Poznaj przełomowe teorie Kevina Hogana -- znanego na całym świecie eksperta i trenera z dziedziny perswazji, wpływu na innych, języka ciała, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i motywacji. Ukryta...
    czytelników: 246 | opinie: 4 | ocena: 6,36 (67 głosów) | inne wydania: 1
  • Reklama płynie prosto z serca: Sekret natchnionego marketingu
    Reklama płynie prosto z serca: Sekret natchnionego marketingu
    Autorzy:
    Wszystko, co robisz z sercem, z przekonaniem, że jest właściwe, daje stukrotnie większe korzyści niż działania wykonywane z przyzwyczajenia lub chęci zysku. Przesłanie tej książki można streścić w pow...
    czytelników: 33 | opinie: 2 | ocena: 4,8 (5 głosów)
  • Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.
    Fioletowa krowa. Zmień się i bądź rozpoznawalny.
    Autor:
    Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości...
    czytelników: 114 | opinie: 4 | ocena: 6,17 (30 głosów)
  • Skuteczna reklama
    Skuteczna reklama
    Autor:
    John Caples, legenda branży reklamowej, był przewodnikiem i nauczycielem wielu pokoleń twórców działań marketingowych, znanym ze swych badań nad naukowymi metodami testowania skuteczności reklam. Ksią...
    czytelników: 67 | opinie: 4 | ocena: 7,6 (10 głosów)
  • Wiedza o reklamie
    Wiedza o reklamie
    Autorzy:
    Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polse i na świecie. Część druga dotyczy terii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zak...
    czytelników: 36 | opinie: 2 | ocena: 6,44 (9 głosów)
  • Reklama uśmiechnięte ścierwo
    Reklama uśmiechnięte ścierwo
    Autor:
    Kiedy ludzie pytają, co wojna w byłej Jugosławii, AIDS bądź jakieś aktualne wydarzenie mają wspólnego z pulowerami, odpowiadam, że nie mają nic wspólnego. Ja nie uprawiam reklamy. Nie sprzedaję. Nic n...
    czytelników: 117 | opinie: 8 | ocena: 6,91 (43 głosy)
  • Psychologiczne mechanizmy reklamy
    Psychologiczne mechanizmy reklamy
    Autor:
    Książka jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym,jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadająca w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Nie...
    czytelników: 221 | opinie: 6 | ocena: 7,01 (71 głosów) | inne wydania: 1
  • Społeczeństwo sieci
    Społeczeństwo sieci
    Autor:
    W Społeczeństwie sieci Darin Barney przekonująco przedstawia społeczne, polityczne i ekonomiczne implikacje technologii sieciowych oraz ich zastosowań w rozmaitych dziedzinach i instytucjach. Czy znaj...
    czytelników: 33 | opinie: 2 | ocena: 6,25 (4 głosy)
  • Cywilizacja medialna : geneza, ewolucja, eksplozja
    Cywilizacja medialna : geneza, ewolucja, eksplozja
    Autor:
    W książce "Cywilizacja medialna. Geneza, ewolucja, eksplozja" jest przedstawiona historia i rozwój mediów, rozumianych jako instrumenty utrwalania i przekazywania informacji w czasie i przestrzeni. Sp...
    czytelników: 28 | opinie: 0 | ocena: 6,5 (6 głosów)
  • Kultury kultury popularnej
    Kultury kultury popularnej
    Autor:
    Kultura popularna, marginalny i deprecjonowany aspekt nowoczesnego świata, staje się dziś kulturą pełnoprawną i dominującą. Jest filtrem, przez który dana nam jest rzeczywistość, dostarcza narzędzi, z...
    czytelników: 47 | opinie: 0 | ocena: 6,78 (9 głosów)

Popularne półki
Stwórz taką samą półkę

Znajdź nas na Facebooku

zgłoś błąd zgłoś błąd