Code of Commerce: Business etiquette and more
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Code of Commerce: Business etiquette and more
- Wydawnictwo:
- Heinz Daxecker
- Data wydania:
- 2020-08-12
- Data 1. wydania:
- 2020-08-12
- Liczba stron:
- 105
- Czas czytania
- 1 godz. 45 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 3200071583
- Tagi:
- etyka biznesu poradnik
It is a fallacy to believe that valuable contacts can be created and maintained via LinkedIn, Xing or other social networks. It is also wrong to assume that 500 followers or 1000 contacts on LinkedIn are the key to success. It is your actual rather than digital presence that determines your professional path. Taking the leap into the boardroom will be expedited by your personal appearance, appreciation towards others, your ability to serve as a role model as well as plenty of sufficient self-confidence.Unfortunately, aspects like cultivating a charismatic demeanor, conducting small talk and the rules of etiquette required for a professional environment are not typically taught at school or even during university studies. The art of getting involved in a conversation, successfully leading a meeting, or even the simple yet necessary rules used to conduct business lunches are also not taught at school. Nevertheless, this is exactly what determines how you are perceived and spoken about and will ultimately influence your next steps on the career ladder.ONE OF THE MOST IMPORTANT THINGS IS HOW PEOPLE TALK ABOUT YOU WHEN YOU ARE NOT IN THE ROOM.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Nie czytam zazwyczaj poradników, nieważne, czego by one dotyczyły - pewnie coś w tym jest, że nie przepadam za tym, że mówi mi się, co i jak powinnam robić ;). Po "Code of Commerce" sięgnęłam jednak z polecenia - ciekawa, co znajdę w środku. Książeczka jest niewielka, to właściwie kieszonkowy poradnik, który czyta się bardzo szybko.
Poradnik podzielony jest na kilka rozdziałów, a każdy z nich - na kilka kolejnych króciutkich podrozdziałów. Z książki dowiemy się, jak wywrzeć dobre pierwsze wrażenie podczas spotkań biznesowych, jak budować dobre relacje w pracy, jak przeprowadzać wartościowe zebrania i konferencje telefoniczne, jak zachowywać się podczas kolacji i podróży służbowych... Wiedza w pigułce zebrana przez lata doświadczeń, które autor zebrał w międzynarodowych korporacjach. Całość napisana jest lekkim i przystępnym stylem - trochę obawiałam się, że książka o etykiecie biznesowej napisana po angielsku może być pełna zaawansowanego słownictwa, z którym raczej nie spotykam się na co dzień, ale nie miało to na szczęście miejsca. Mnóstwo tu różnych ciekawostek odnośnie zachowań ludzi w różnych sytuacjach biznesowych - niektóre komentarze wydają się być oczywiste, inne mogą być dla nas zaskoczeniem. Lektura wzbogacona jest komiksowymi obrazkami przedstawiającymi dwie postacie w różnych sytuacjach.
Gdybym miała się czegoś przyczepić (a nie byłabym sobą, gdybym się nie przyczepiała ;) ),to na pewno nie zaszkodziłoby, gdyby książka była bardziej rozbudowana. Wiem, że z założenia miały to być "informacje w pigułce", ale większość z tych wątków na pewno dałoby się jeszcze rozwinąć. Zwróciłam również uwagę na brak jakichkolwiek przypisów czy bibliografii. Zdaję sobie sprawę, że książka powstała w oparciu o własne doświadczenia autora a nie o inne lektury biznesowe (choć mogłoby to stanowić ciekawe rozwinięcie),ale często padają tu liczby, procenty, różne statystyki... A brak przy nich jakiegokolwiek punktu odniesienia, przypisu. Śmiem wątpić, by autor sam przeprowadzał badania, w oparciu o które wyszło mu, że 1,3 miliarda ludzi je sztućcami, a 2,6 miliarda używa pałeczek. Dane muszą skądś pochodzić i brakuje mi tu źródła. Nie wspomnę już o tym, że mamy czasem dane statystyczne, a brak tu informacji (choćby w przypisach),jak te dane zostały zebrane, przeanalizowane, jaka była grupa reprezentatywna... Liczby się przecież nie biorą z kosmosu ;).
Myślę, że warto sięgnąć po "Code of commerce", to szybka w czytaniu, ale też pełna praktycznych informacji lektura. Pozwala przypomnieć i ułożyć sobie w głowie wiele oczywistych, a jednak często zapomnianych informacji o stosunkach biznesowych. Gdyby więcej ludzi kierowało się w pracy zebranymi tu zasadami, wszystkim nam pracowałoby się ze sobą lepiej :)
Nie czytam zazwyczaj poradników, nieważne, czego by one dotyczyły - pewnie coś w tym jest, że nie przepadam za tym, że mówi mi się, co i jak powinnam robić ;). Po "Code of Commerce" sięgnęłam jednak z polecenia - ciekawa, co znajdę w środku. Książeczka jest niewielka, to właściwie kieszonkowy poradnik, który czyta się bardzo szybko.
więcej Pokaż mimo toPoradnik podzielony jest na kilka...