forum Grupy użytkowników thriller/sensacja/kryminał
najlepsze kryminały jakie czytaliście?
odpowiedzi [134]
Jak dla mnie B. A. Paris "za zamkniętymi drzwiami" oraz "na skraju załamania".
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postPolecam wszystkim autorów: Ruth Ware i Riley Sager
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postSpróbuj zainteresować się naszym, wschodzącym pisarzem Adrianem Bednarkiem ( można dostać w https://matfel.pl/pol_m_Ksiazki_Kryminal-2156.html ) . Pamiętnik diabła i Spowiedź diabła wbiły mnie w fotel. Przeczytałam prawie większość tzw mocnych kryminałów, ale w tym przypadku w pewnej chwili przerwałam i myślałam, że chyba nie dokończę. Skończyłam, bo ciekawość, a nie...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejOstatnio przeczytany kryminał "Katastrofa", po prostu rewelacyjny, mimo że autor słabo znany. Katastrofa - Dariusz Rozwadowski | Książka w Lubimyczytac.pl - Opinie, oceny, ceny
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJak ktos lubi czytac opisy nieludzkich zachowan psychopatów....
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Mortem. Łukasz Jarosz. Polski, mało znany kryminał w ostrym, brudnym klimacie. Bez zbędnych dłużyzn, akcja trzyma w napięciu, postacie napisane grubą krechą, finał zaskakuje. Kilka wzajemnie przecinających się wątków. Charakterystyczny styl, ostrzegam - książka brutalna i nie zostawiająca niemal ani cienia nadziei.
https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4822088/mortem
Zwierz
Ostatnio przeczytana i najwyższa ocena.
Absolutnie nie polecam: zakończenie na poczatku, bardzo brutalna
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Kontynuacja powieści „Fatalny turnus”.
Rodzinne niesnaski, przestępcze działania, oszustwa i korupcje, śmiertelne wypadki, wyrozumiałość ofiary wobec sprawców, spełniona miłość, działania wprowadzające porządek prawny.
Mimo iż bohaterka jest prokuratorem na co dzień zajmująca się ściganiem i karaniem przestępców, sama staje się ofiarą napaści.
Książka w ofercie...
Kryminałów czytam dużo, ale tylko kilka było takich, które naprawdę mnie wciągnęły od pierwszej do ostatniej strony i które czytałam zarywając noc. Były to:
Henning Mankell- O krok
Jo Nesbo- Pierwszy śnieg
Zygmunt Miłoszewski- Gniew
Hakan Nesser- Sprawa G.
Bernard Minier- Bielszy odcień śmierci
Pierre Lemaitre- Ślubna suknia
Lars Kepler- Piaskun
Jorn Lier Horst-...