-
Artykuły„Co dalej, palenie książek?”. Jak Rosja usuwa książki krytyczne wobec władzyKonrad Wrzesiński7
-
ArtykułyTrendy maja 2024: w TOP ponownie Mróz, ekranizacje i bestsellerowe „Chłopki”Ewa Cieślik6
-
ArtykułyKonkurs: Wygraj bilety na film „Do usług szanownej pani”LubimyCzytać16
-
ArtykułyPan Tu Nie Stał i książkowa kolekcja dla czytelników i czytelniczek [KONKURS]LubimyCzytać39
Cytaty z tagiem "rozwójosobisty" [28]
[ + Dodaj cytat]Dbaj o siebie - aby zachować harmonię w swojej głowie, warto też zadbać o zdrowie, wiedzę, finanse i relacje międzyludzkie.
Pasje powiązane z kuchnią są jedną z tych dziedzin, w których nie brakuje pomysłowości i zadań, które mogłyby stać się nawet naszą specjalizacją.
Zanim zaczniesz, upewnij się, czy podołasz takiej pasji. Tej pasji nie można odłożyć na inny dzień ani nie posprzątać, gdy należy już się tym zająć.
Skup się na jednym celu. Nie rozpraszaj się, nie oglądaj na innych, nie zmieniaj koncepcji co 5 minut tylko dlatego, że ktoś w twoim otoczeniu odniósł sukces w jakiejś innej dziedzinie.
- Tak dla Ciebie, bierz, korzystaj i raduj sie na litosc boska.
Zycie jest dla ciebie!
Kto cie wsadzil do mentalnego aresztu?
Tak, dla ciebie! Bierz i raduj się na litość boska! Życie jest dla Ciebie! - powiedziałam radośnie.
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57.
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...
Człowiek nie jest w stanie pojąć wiecznej prawdy, dopóki nie uwolni się od pretensji. Ludzki umysł, zanieczyszczony szlamem wieków, roi się od niezliczonych, odrażających ułud świata. Walki na polach bitewnych zupełnie tracą znaczenie w obliczu boju, w którym człowiek po raz pierwszy stawia czoło swym wewnętrznym wrogom! Nie są to zwykli fizyczni przeciwnicy, jakich można pokonać potężną siłą. Wszechobecni, nieustępliwi, ścigający człowieka nawet we śnie, uzbrojeni w trujący oręż, owi żołnierze ciemnych żądz wciąż starają się nas zgładzić.
Bezmyślny jest człowiek, który grzebie swe ideały, poddając się powszechnemu losowi.
Czyż nie wydaje się on bezsilny, drętwy i żałosny?".
Autor: Paramahamsa Jogananda, Autobiografia Jogina, str. 57...