-
ArtykułyTu streszczenia nie wystarczą. Sprawdź swoją znajomość lektur [QUIZ]Konrad Wrzesiński26
-
ArtykułyCzytamy w weekend. 10 maja 2024LubimyCzytać402
-
Artykuły„Lepiej skupić się na tym, żeby swoją historię dobrze opowiedzieć”: wywiad z Anną KańtochSonia Miniewicz2
-
Artykuły„Piszę to, co sama bym przeczytała”: wywiad z Mags GreenSonia Miniewicz1
Cytaty z tagiem "logo" [12]
[ + Dodaj cytat]Projektując nowy wizerunek marki, powinieneś przez cały czas myśleć o tym, czy tworzone przez Ciebie logo można będzie dostosować do wymagań różnych mediów.
Podejście minimalistyczne pozwala na stosowanie logo w wielu różnych mediach.
Logo nie musi wyrażać tego, czym się firma zajmuje, w sposób dosłowny. Kiedy jednak to robi - zwłaszcza jeśli odbywa się to w odpowiednio subtelny sposób - może odnieść prawdziwy sukces.
Naszą marką, naszym logo ma być przede wszystkim życie na wzór Chrystusa.
Logo może tworzyć oczekiwania wobec nowej firmy lub usługi, ale nie może zmienić opinii o nich, które zostały ukształtowane przez osobiste doświadczenie. To właśnie indywidualne odczucie nadaje logo prawdziwe znaczenie.
Nauka na przyszłość i wskazówka dla zakładających działalność gospodarczą- warto zarejestrować jej nazwę oraz wasze unikalne logo.. Bo jeśli przez dwadzieścia lat tego nie zrobicie, to gdy pojawi się jakiś dupek i je skopiuje, nawet demoniczny prawnik nie będzie miał dla was dobrych wiadomości.
Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy.
Logo pomaga nam zapamiętać nasze doświadczenia związane z daną firmą.
Zaprojektować logo może każdy, nie każdy potrafi jednak zaprojektować odpowiednie logo.
Bez odpowiednio bogatej wiedzy na temat świata, w jakim porusza się Twój klient, nie masz zbyt wielkich szans na stworzenie logo, które mogłoby wyróżniać jego firmę na tle bezpośrednich konkurentów.